هاست پرسرعت
بازی

جیمز گان شایعات درباره تغییر همه بازیگران دنیای سینمایی دی‌سی را رد کرد

جیمز گان شایعات درباره تغییر همه بازیگران دنیای سینمایی دی‌سی را رد کرد

به تازگی شایعاتی در مورد تغییر تمام بازیگران دنیای سینمایی دی‌سی منتشر شده بود که جیمز گان آن‌ها را رد کرده است.

دنیای سینمایی دی‌سی تا به امروز در هم و آشفته بوده و جیمز گان و پیتر سفران از زمان پذیرفتن ریاست استودیو دی‌سی سعی دارند تا این دنیای سینمایی را به شکلی یکپارچه و منسجم به جلو ببرند و در این زمینه نیز تصمیمات دشوار و بزرگی گرفته‌اند.

در همین راستا نیز به تازگی اعلام شده بود که هنری کویل به حضورش در نقش سوپرمن در دنیای سینمایی دی‌سی پایان داده و قرار است فیلمی بر اساس نسخه‌ای جوان از شخصیت سوپرمن ساخته شود. از سوی دیگر نیز شایعاتی مطرح هستند که جیسون موموآ پس از فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده (Aquaman and the Lost Kingdom) از نقش آکوامن کنار گذاشته می‌شود، هر چند این موضوع هنوز تایید نشده است.

همین موارد نیز سبب شدند تا شایعاتی در مورد تغییر بازیگران تمام کاراکترهای دی‌سی مطرح شوند اما جیمز گان به تازگی در شبکه توییتر این شایعات را رد کرده است و اظهار داشته که آن‌ها فعلا هیچ برنامه‌ای برای تغییر همه بازیگران ندارند. او اظهار داشته:

من مدام پست‌هایی در مورد موضوعی غلط را مشاهده می‌کنم. ما قرار نیست تمام بازیگران دی‌سی به جز فیلم جوخه انتحار (The Suicide Squad) را تغییر بدهیم.

صحبت‌های جیمز گان حاکی از آن هستند که آن‌ها قصد ندارند تا همه بازیگران قبلی دنیای سینمایی دی‌سی را کنار بگذارند و در حقیقت، سعی دارند تا در صورت لزوم، بازیگران مناسب‌تری را با توجه به برنامه خودشان انتخاب کنند که این موضوع شامل انتخاب بازیگر جوانی برای نقش سوپرمن می‌شود.

واکنش جیمز نسبت به توهین‌های آنلاین

جیمز گان - دنیای سینمایی دی سی
جیمز گان

جیمز گان همچنین اخیرا نسبت به واکنش‌های منفی صورت گرفته در شبکه‌های اجتماعی نسبت به تغییرات دنیای سینمایی و توهین‌هایی که مستقیما نسبت به او و پیتر سفران هستند، واکنش نشان داده است. او در اظهار داشته:

تبلیغات

یکی از نکاتی که من و پیتر به هنگام قبول این مسئولیت در ذهن داشتیم، این است که تعداد اندکی از افراد در شبکه‌های اجتماعی رفتاری خشمگین و نامهربان خواهند داشت.

تصمیمات ما برای دنیای سینمایی دی‌سی بر پایه اعتقاد ما نسبت به آن چیزی است که برای این کاراکترها و داستان‎‌ها مناسب خواهد بود. ممکن است این تصمیمات عالی باشند یا نباشند، در هر صورت، ما این تصمیمات را از صمیم قلب گرفتیم و ارزش بسیار زیادی برای داستان و کاراکترها قائل هستیم.

جیمز گان در ادامه پست خود نوشته:

هیچ کس دوست ندارد مورد آزار قرار بگیرد و تمسخر شود اما صادقانه بگویم، ما بدتر از این‌ها را تجربه کردیم. بی‌احترامی هیچ گاه روی اعمال ما تاثیرگذار نخواهد بود.

زمانی که ما این مسئولیت را پذیرفتیم، می‌دانستیم که قرار است وارد چه آشوبی شویم و می‌دانستیم که گاهی اوقات باید تصمیمات دشواری را بگیریم، به خصوص در رابطه با وضعیت نابه‌سامانی که قبل از ما شکل گرفته است.

در هر صورت، ما تلاش داریم تا به همراه دیگر هنرمندان، آینده‌ای درخشان و شگفت‌انگیز برای دی‌سی رقم بزنیم.

منبع: کولایدر

Sami 227babhaKhafiزمین 52پسر همسایه

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا