هاست پرسرعت
خودرو

جیپ، اسکوتر برقی آفرود به بازار معرفی کرد

جیپ، اسکوتر برقی آفرود به بازار معرفی کرد

جیپ هم به صف خودروسازانی ملحق شده است که وسیله نقلیه برقی دو چرخ با برند خود را به بازار عرضه می کنند. این سازنده خودروهای همهجابرو امروز از اسکوتر برقی RX200 اصالتا متعلق به شرکت Razor رونمایی کرد.

از آنجایی که این وسیله هم یک جیپ است، تنها برای پیاده رو ساخته نشده است و باید بتواند جاهای دیگر هم برود. به همین خاطر، این وسیله به تایرهای 20 سانتیمتری پر از هوا مجهز شده است که برای مسیرهای خارج از جاده عالی هستند. یک موتور 200 واتی با گشتاور بالا که توسط یک باتری 24 ولتی تغذیه می شود، به اسکوتر اجازه می دهد تا حداکثر سرعت 19 کیلومتر در ساعت را تجربه کند و با هر بار شارژ هم امکان 40 دقیقه سواری به راکب خود می دهد.

2022-Razor-Jeep-RX200-5.jpg

جیم واگنر، رئیس «ریزر اسکوتر» گفت: «Razor همیشه به دنبال راه‌های خلاقانه برای ایجاد هیجان برای اسکوتر سواران و دادن تجربه یک ماجراجویی هیجان‌انگیز به آنها است. ما از همکاری با برند کلاسیک جیپ برای ایجاد RX200 بسیار هیجان‌زده هستیم که حاصل آن یک اسکوتر قدرتمند است که توانایی گشت و گذار آفرود را برای راکبش به ارمغان می آورد

جیپ RX200 دارای یک جای پای عریض و راحت و دسته‌هایی به سبک فرمان دوچرخه است. نشان مشهور «Trail Rated» جیپ نصب شده روی آن نیز حاکی از توانایی‌های آفرود این دوچرخ کوچک است. رنگ سبز ارتشی، یک ستاره سفید در جلوی آن به همراه یک نشان جیپ و همچنین چراغ‌های جلوی بزرگ برای سهولت سواری در شب از دیگر ویژگی‌های آن هستند. مانند بسیاری از وسایل نقلیه بزرگتر جیپ، از یک صفحه حکاکی شده به شکل نقشه های توپوگرافیک برای تزئین جای پای آن استفاده شده است.

2022-Razor-Jeep-RX200-7.jpg

کیم آدامز هاوس، رئیس بخش صدور مجوز و بازرگانی همه برندهای استلانتیس (مالک چندین برند بزرگ خودرو از جمله جیپ) گفت: «همکاری ما با Razor برای معرفی اسکوتر برقی جدید خود، یک مسیر طبیعی توسعه برای مجموعه برند جیپ استجیپ RX200 با ویژگی‌های متناسب با سبک و احساسی که نام تجاری جیپ به ذهن متبادر می کند و برای ماجراجویی ساخته شده است و آرمان اصلی این برند را برای توانایی رفتن به هر جایی و انجام هر کاری به تصویر می‌کشد.

این اسکوتر برای افراد بالای 18 سال توصیه شده است و در سایت ریزر (Razor.com) 499 دلار قیمت خورده است.

محله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا