هاست پرسرعت
خودرو

جی پی اس موتور پیام جی پی اس، پیشنهادی ویژه جهت جلوگیری از سرقت

جی پی اس موتور پیام جی پی اس، پیشنهادی ویژه جهت جلوگیری از سرقت

در طی سالیان اخیر روش های گوناگونی جهت جلوگیری از سرقت انواع دوچرخه و موتورسیکلت ابداع شده است ولی برخی از آن ها هیچ کارایی ندارند. موتورسیکلت ها علاوه بر انتقال سریع افراد، در مشاغل مختلفی هم کاربردهای زیادی دارند و امنیت پایین آن باعث به فکر افتادن کارشناسان جهت تامین امنیت و حفاظت این وسیله پرطرفدار شده است. یکی از روش های قدیمی استفاده از دزدگیرهای ساده بوده که برای جلوگیری از سرقت موتورسیکلت روش هایی بی فایده بودند زیرا سارقان به سرعت توانستند راه های از کار انداختن آن را یاد بگیرند یا استفاده از ابزارهایی مانند قفل و زنجیر هم نمی توانند روش های خوبی برای پیشگیری از سرقت خودرو باشد زیرا سارقان می توانند پیچیده ترین قفل را هم باز کنند. اما راهکار درست در حفظ انواع موتور چیست؟ استفاده از چه ابزاری می تواند قبل و بعد از سرقت موتور کارایی داشته باشد؟

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

جی پی اس موتور پیام جی پی اس

روش نوینی در جلوگیری از سرقت با نصب جی پی اس موتورسیکلت

ردیاب دستگاهی پیشرفته است که با کمک فناوری جی پی اس می تواند اطلاعات مکان خودرو یا موتورسیکلت را به صاحبان ردیاب ارسال کند. در صورتی که ردیاب بر روی وسیله نقلیه نصب شود راننده می تواند به صورت آنلاین موقعیت لحظه ای موتور یا ماشین خود را مشاهده کند. برای مشاهده باید از اپلیکیشنی که بر روی تلفن همراه یا کامپیوتر آن ها نصب می شود اطلاعات را دریافت کنند. جی پی اس موتور هم ردیابی مدرن بوده که دارای طراحی خاص برای استفاده در انواع موتورسیکلت می باشد. بعد از طراحی جی پی اس های خودرو و استقبال و بازدهی خوب نوبت به موتورسیکلت ها رسید که به دلیل استفاده زیاد از این دستگاه ها در مشاغل مختلف افراد زیادی هم از آن استقبال کردند. ردیاب موتور باید به نحوی در روی موتورسیکلت نصب شود که سارقان متوجه آن نشوند و از آن پس دیگر پیگیری کار راحتی می باشد.

جهت خرید ردیاب موتور با کارشناسان فروش پیام جی پی اس با شماره های ۰۹۱۲۴۲۵۱۶۷۶ و ۰۲۱۲۶۷۶۰۰۳۵ تماس بگیرید.

کاربرد ردیاب موتور

شما با خرید یک ردیاب موتورسیکلت تنها در جلوگیری از سرقت سود نمی کنید و علاوه بر آن می توانید پس از سرقت هم آن را پیدا کنید. کاربران بعد از خرید دستگاه ردیاب از امکانات هوشمند آن بهره مند می شوند.

  • برخی از ردیاب های موتورسیکلت دارای حساسیت در برابر ضربه و صدا می باشند و با هر تکان یا جا به جایی به صاحب خود پیام ارسال می کنند.

  • مالک ردیاب موتور می تواند از راه دور موتور خود را روشن و خاموش کند و از این راه موتور خود را کنترل می کند.

  • برای صاحبان ناوگان کسب و کار که با موتورسیکلت کارهای خود را انجام می دهند استفاده از ردیاب جی پی اس می تواند موقعیت دقیق فرد را به او نشان دهد.

  • آگاهی از سرعت موتورسیکلت هم یکی دیگر از کاربردهای آن است که به خانواده موتورسوارانی که به تازگی سواری را یاد گرفته اند کمک می کند تا از راه دور سرعت موتور را کنترل کنند.

  • در برخی از مدل های پیشرفته تر ردیاب موتور در صورت بالاتر از رفتن سرعت از مقدار تعیین شده مجاز به فرد هشداری با ارسال پیامک داده خواهد شد.

جی پی اس موتور پیام جی پی اس

انواع جی پی اس موتور سیکلت

خریدارن ردیاب موتور سوال دارند که آیا ردیاب ها در انواع مختلفی موجودند یا تنها یک مدل وجود دارد؟ باید بگوییم که ردیاب ها در مدل ها و با طراحی های مختلفی برای نیاز های مختلف تولید شده اند. ردیاب ها در اندازه و با تنوع بالا برای انتخاب راحت مالکان موتور ایجاد شده و همچنین ردیاب هایی در بازار موجودند که مناسب مناطق با بارش بالا یا نم زیاد می باشند. دو نوع ردیاب جی پی اس موتور را معرفی می کنیم:

۱) جی پی اس موتور آهنربایی

در صورتی که روش نصب ردیاب بر روی موتورتان مهم می باشد و دوست دارید بدون دردسر ردیاب را نصب کنید می توانید نوع آهنربایی را انتخاب کنید. مدل ردیاب آهنربایی دارای آهنربای قوی بوده که بعد از وصل شدن به بدنه فلزی به راحتی جدا نمی شود. این نوع ردیاب را می توان در بخش پایینی موتور نصب کرده و پیشنهاد می شود که در نزدیک باک موتور به دلیل ایجاد حرارت و خطر آتش ‌سوزی نصب نشود.

۲) جی پی اس موتور با سیم ‌کشی

اکثر مدل های ردیاب نیاز به تامین برق از یک منبع خارجی دارند. ردیاب های موتور که بدون سیم کشی می باشند مانند ردیاب آهنربایی بوده که با باتری شارژ می شوند و نیازی به اتصال به برق ندارند ولی زمانی که مدل ردیاب سیمی را انتخاب می کنید باید از باتری موتور به دستگاه سیم کشی شود. سیم ‌کشی به صورت پنهان می باشد و می توان آن را در زیر بخش نشیمن یا جای بار قرار داد.

جی پی اس موتور پیام جی پی اس

 قیمت جی پی اس موتورسیکلت

عوامل مختلفی در تعیین کردن قیمت ردیاب موتور مهم می باشد. یکی از مهم ترین عوامل، امکانات ارائه شده توسط جی پی اس می باشد. به طور مثال محصولاتی که دارای سرعت آنی موقعیت یابی بالاتری می باشند و می توانند محدوده مجاز تعریف کنند قیمت بالاتری نسبت به مدل‌ های دیگر دارند. یا به طور مثال امکان خاموش کردن موتور از راه دور قیمت جی پی اس موتورسیکلت را افزایش می دهد. حتی مدل نصب ردیاب هم باعث ایجاد اختلاف قیمت می شود. خصوصیاتی مانند ضد ضربه یا ضد آب بودن هم از مواردی می باشند که می تواند قیمت را بالاتر ببرد ولی این نکته را بدانید که استفاده از هر نوع ردیاب موتور حتی مدل های ساده هم باعث می شود تا در برابر قیمت بالای موتورسیکلت ها انتخاب به صرفه ای باشد.

پیام جی پی اس ارائه کننده انواع جی پی اس خودرو

در شهرهای بزرگ استفاده از موتورسیکلت برای انتقال سریع کارها و رهایی از ترافیک های کلافه کننده زیاد بوده و تامین امنیت آن یکی از موارد مهم برای صاحبان آن ها می باشد. ردیاب نه تنها برای افرادی که استفاده شخصی دارند مهم است بلکه برای صاحبان مشاغل هم موردی کاربردی خواهد بود. ما برای خرید ردیاب به شما شرکت پیام جی پی اس را پیشنهاد می کنیم زیرا این شرکت فعال در زمینه فروش انواع ردیاب خودرو و همچنین ردیاب شخصی می باشد و ردیاب های خود را به همراه نرم افزار کاملاً فارسی ارائه می کند و همینطور وب اپلیکیشن تحت گوشی اندروید و ios دارد.

شرکت پیام جی پی اس بزرگترین فروشنده ردیاب شخصی و ردیاب خودرو در ایران با تکیه به تجربه و تخصص کارشناسان فنی خود مفتخر است اعلام نماید، آماده ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان، خدمت شما عزیزان جهت انتخاب و خرید بهترین ردیاب خودرو و جی پی اس می باشد. جهت خرید با کارشناسان فروش با شماره های ۰۹۱۲۴۲۵۱۶۷۶ و ۰۲۱۲۶۷۶۰۰۳۵ تماس بگیرید.

 

برچسب ها : جی پی اس موتور, جی پی اس موتورسیکلت, ردیاب موتور, ردیاب موتورسیکلت

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۵ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا