هاست پرسرعت
خودرو

حراج پیشرانه فراری FXX با قیمت هنگفت ۴۳۰ هزار دلار!

حراج پیشرانه فراری FXX با قیمت هنگفت ۴۳۰ هزار دلار!

به تازگی پیشرانه جدید و نو فراری FXX با قیمت پایه ۴۳۰ هزار دلار حراج شده است. این نیروگاه آهنین ۱۲ سیلندر قدرت ۷۸۹ اسب بخار را تولید می‌کند.

فراری FXX اولین خودرو از برنامه XX مارانلو است، برنامه‌ای که برخی خودروهای خاص را برای وفادارترین مشتریان فراری تولید می‌کند. محصولات XX فراری برای افرادی هستند که به دنبال تجربه راندن خودروهای مسابقه‌ای شرکت در پیست خواهند بود. نکته جالب اینکه مشتریان ثروتمند فراری مالک خودروی خود نیستند زیرا حتی پس از خرید نیز فراری مالک خودرو باقی می‌ماند!

اگر شما مالک یکی از ۳۰ دستگاه FXX تولیدی باشید شانس خرید یکی از بخش‌های اصلی آن وجود خواهد داشت. به تازگی پیشرانه استوک و نوی تیپو F140 DA فراری FXX توسط حراجی RM ساتبیز عرضه شده است و می‌توان آن را روی خودرو نصب کرد. بر اساس مشخصات منتشر شده، پیشرانه موردبحث اولین پیشرانه NOS کامل FXX است که به فروش می‌رسد. ابعاد پیشرانه ۱۰۰ در ۱۲۲ در ۱۰۷ سانتی‌متر بوده و وزن آن به ۲۶۲ کیلوگرم می‌رسد.

علاقه‌مندان به این پیشرانه می‌توانند آن را به عنوان نیروگاه آهنین رزرو جهت استفاده در پیست خریداری نمایند و یا اینکه آن را به عنوان یک اثر هنری در هر نمایشگاهی به نمایش درآورند. این پیشرانه نسخه اصلاح شده از قلب تپنده فراری انزو بوده و در نسخه پیست محور FXX با حجم ۶.۳ لیتر قدرت ۷۸۹ اسب بخار را در دور ۸۵۰۰ و گشتاور ۶۸۶ نیوتون متر را تولید می‌کند. صدای تولیدی پیشرانه موردبحث نیز همانند دیگر خودروهای XX از جمله ۵۹۹XX و FXX K اوو باورنکردنی و استثنایی است. پیشرانه فراری FXX از تمامی اجزا و لوازم جانبی برخوردار است و بنابراین نصب آن روی خودرو به راحتی صورت خواهد گرفت. همان‌طور که گفته شد این نیروگاه آهنین راهی حراجی RM ساتبیز می‌شود و قیمت آن بین ۲۴۵ تا ۴۳۰ هزار دلار تعیین شده است که برای چنین قطعه‌ای بهای بسیار بالایی خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲۸ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا