حضور آرنولد شوارتزنگر در تبلیغ اسباب‌بازی عجیب بی ام و!

حضور آرنولد شوارتزنگر در تبلیغ اسباب‌بازی عجیب بی ام و!

چند ماه پیش بود که آرنولد شوارتزنگر به همراه سلما هیک در تبلیغ تجاری سوپربول بی‌ام‌و iX برقی حضور یافتند. در آن تبلیغ آرنولد نقش زئوس از اساطیر یونان را بازی می‌کرد و حیوان خانگی او نیز یک اسب بالدار بود. این خودروساز آلمانی به همان اسب بالدار بسیار افتخار می‌کند به گونه‌ای که نسخه مخملی آن را نیز ساخته است. بی‌ام‌و هم‌اکنون فرماندار اسبق را برای تبلیغ فروش این اسباب‌بازی استخدام کرده است!

در این ویدئوی تبلیغاتی آرنولد شوارتزنگر به همراه رالف مولر بازیگر و بدن‌ساز مشهور حضور دارند. او نقش خدای یونانی پوسایدون را در تبلیغات قبلی بی‌ام‌و بر عهده داشت. ویدئوی منتشر شده توسط بی‌ام‌و عجیب به نظر می‌رسد. اگر حضور شوارتزنگر و مولر به عنوان فروشنده یک اسب بالدار مخملی به حد کافی عجیب نیست پس باید به لحن و صدای عجیب این دو نفر اشاره کنیم که در کل ویدئو به همان صورت باقی مانده و ظاهراً قرار است تأثیر ASMR را در این کلیپ به نمایش بگذارند!

مولر و شوارتزنگر به آرامی جعبه هدیه را باز می‌کنند و با حرکاتی جالب به آن نگاه می‌کنند. او اسب بالدار را از جعبه دوم بیرون می‌آورد و شبیه کودکان آن را نوازش کرده و به‌صورت خود می‌چسباند و حتی آن را می‌بوسد! اگر خواهان این اسباب‌بازی مخملی هستید باید ۴۹ یورو برای آن بپردازید. البته فعلاً مشخص نیست که ژرمن‌ها این اسب بالدار را در آمریکا هم عرضه خواهند کرد یا خیر. تبلیغ سوپربول بی‌ام‌و نیز به داستان زئوس و هرا می‌پرداخت که نقش آن‌ها را آرنولد و سلما هیک بازی کرده‌اند. در این داستان زئوس کلافه شده و هرا iX برقی جدید را رو می‌کند و هر دو سوار آن می‌شوند و لحظات خوشی را تجربه می‌کنند.

iX در آمریکا با دو تریم xDrive50 و M60 عرضه می‌شود. مدل اول قدرت ۵۱۶ اسب بخار و گشتاور ۷۶۵ نیوتون متر دارد درحالی‌که قدرت و گشتاور مدل قوی‌تر به ۶۱۰ اسب بخار و ۱۱۰۰ نیوتون متر در حالت اسپرت می‌رسد. البته در حالت عادی مدل M60 قدرت ۵۳۲ اسب بخار و گشتاور ۱۰۱۵ نیوتون متری خواهد داشت. هر دو مدل از باتری ۱۱۱.۵ کیلووات ساعتی استفاده می‌کنند.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل