هاست پرسرعت
بازی

حضور استیون لانگ در فیلم Avatar: The Way of Water تایید شد + تصویر

حضور استیون لانگ در فیلم Avatar: The Way of Water تایید شد + تصویر

به تازگی تصویری از فیلم Avatar: The Way of Water ساخته جیمز کامرون منتشر شده که حضور استیون لانگ در این فیلم را تایید می‌کند.

استیون لانگ (Stephen Lang) در فیلم اول «آواتار» نقش سرهنگ مایلز کواریچ را بازی می‌کرد که در انتهای فیلم، کاراکترش کشته شد. زمانی که حضور او در فیلم «آواتار ۲» تایید شد، بسیاری از بیننده‌ها و طرفداران شوکه شدند. حالا استیون لانگ جزییات بیشتری از نقشش در فیلم آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water) آشکار کرده و علاوه بر آن نیز تصویری از او در این فیلم توسط مجله امپایر منتشر شده است.

سرهنگ مایلز کواریچ که شخصیت شرور فیلم اول بود و با اصابت دو تیر به قفسه سینه‌اش کشته شده بود، در فیلم دوم نیز حضور دارد؛ اما این بار او در بدن آواتار‌های کلون‌شده‌ای قرار دارد که حافظه سربازهای انسانی در آن نگهداری می‌شود. او تنها نخواهد بود و تعداد زیادی از سربازهای آواتار در این فیلم آماده نبرد خواهند بود. کواریچ اکنون خاطرات اتفاقاتی که در فیلم اول برایش رخ داده را در ذهنش دارد و حالا به دنبال انتقام گرفتن است.

فیلم آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water)

استیون لانگ در مصاحبه خود با مجله امپایر اظهار داشت:

این شخصیت بزرگ‌تر، آبی‌تر و خشن‌تر است اما احتمالا اندکی فروتنی نیز در او وجود خواهد داشت. تیرهایی به قفسه سینه او اصابت کرده و مطمئنا این موضوع روی او تاثیر گذاشته است.

تصویر جدید منتشر شده از فیلم «آواتار: راه آب» آواتار سرهنگ کواریچ را نشان می‌دهد که درون آزمایشگاه مشرف به دیگر انسان‌ها ایستاده است. در پشت سر او نیز تصویری هولوگرافیکی از یک مغز به چشم می‌خورد. ظاهر این آواتار نیز شبیه به خود سرهنگ کواریچ از فیلم اول است که موهایی کوتاه، زیرپوش رکابی سبز و شلوار استتار نظامی بر تن دارد.

کمپانی RDA همانند فیلم اول، در این فیلم نیز به دنبال آن است تا از منابع سیاره پاندورا استفاده کند و حالا گوشه چشمی به منابع پنهان شده در اقیانوس‌های این سیاره دارد و قرار است بار دیگر به زور متوسل شد و این منابع را استخراج کند.

فیلم «آواتار: راه آب» به کارگردانی جیمز کامرون (James Cameron) در تاریخ ۱۶ دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱) روی پرده سینماها اکران می‌شود.

منبع: کولایدر

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا