هاست پرسرعت
خودرو

حضور اسکای لاین GT-R و ترانسپورتر در فیلم جدید ترنسفورمز: خیزش هیولاها

حضور اسکای لاین GT-R و ترانسپورتر در فیلم جدید ترنسفورمز: خیزش هیولاها

جدیدترین تیزر از فیلم ترنسفورمز: خیزش هیولاها منتشر شد و در آن شاهد حضور خودروهای گوناگون و البته نبرد بین ربات‌ها هستیم. داستان این فیلم در سال ۱۹۹۴ می‌گذرد و به همین خاطر خودروهای قدیمی زیادی در آن حضور دارند.

در تریلر فیلم یاد شده علاوه بر اتوبات ها شاهد ماکسیمال های جدید نیز هستیم که در واقع حیوانات تبدیل شونده هستند. شاید ماکسیمال ها را از سری انیمیشن‌های اواخر دهه ۹۰ میلادی به یاد داشته باشید. در نسخه جدید از فیلم ترنسفورمز: خیزش هیولاها آپتیموس پرایم به شکل کلاسیک فریت لاینر قرمز رنگ ایفای نقش می‌کند. همچنین پورشه ۹۱۱ نسل ۹۶۴ نقره‌ای رنگ نیز به عنوان میراژ در فیلم حضور دارد.

در بخشی از این تریلر همچنین می‌توانیم یک نیسان اسکای لاین GT-R نسل R33 با بال عقب بزرگ را ببینیم. بامبل بی همچنان یک شورولت کامارو زرد و مشکی نسل دوم است و همچنین یک فولکس‌واگن ترانسپورتر نیز در فیلم حضور دارد. بر اساس آنچه منتشر شده می‌توانیم ببینیم که تک‌شاخ خطری مهم در فیلم محسوب می‌شود. این کاراکتر همچنین در فیلم سال ۱۹۸۶ نیز جزو نقش‌های منفی بود و نقش نهایی اورسون ولز به شمار می‌رفت.

ماکسیمال ها شامل ران پرلمن به عنوان یک گوریل نیز هستند. آنتونی راموس و دومنیک فیشبک نیز جزو ستاره‌های غیر رباتیک فیلم موردبحث هستند. با توجه به تریلر منتشر شده می‌توان گفت بخش اصلی آن به نبردی مهم و بزرگ اختصاص دارد. همچنین در بخش‌هایی از فیلم شاهد آسیب دیدن شدید بامبل بی هستیم هرچند فکر نمی‌کنیم این کاراکتر دوست‌داشتنی به این راحتی‌ها از فیلم کنار برود. ترنسفورمز: خیزش هیولاها هفتمین نسخه از این فیلم اکشن به شمار می‌رود و دومین سری آن است که مایکل بی به عنوان کارگردان در آن حضور ندارد. کارگردان جدیدترین نسخه از فیلم تبدیل شوندگان استیون کپل جونیور است و قسمت قبلی بامبل بی را نیز تراویس نایت کارگردانی کرده بود. فیلم موردبحث ۱۸ تیر ۱۴۰۲ اکران خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۴ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا