هاست پرسرعت
بازی

حضور ال فانینگ در بازی جدید استودیوی کوجیما پروداکشنز تأیید شد

حضور ال فانینگ در بازی جدید استودیوی کوجیما پروداکشنز تأیید شد

پوستری از ساخته‌ی جدید استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) در PAX Australia مشاهده شده است که حضور ال فانینگ (Elle Fanning) در آن را تأیید می‌کند.

هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) دو روز پیش در صفحه‌ی توییتر خود پیامی را منتشر کرد و باور بر این بود که این پیام، به رونمایی از بازیگر نقش اصلی عنوان Who Am I در رویداد گیم اواردز 2022 (The Game Awards) اشاره دارد. اکنون اما، به نظر می‌رسد که در رویداد PAX Australia شاهد رونمایی از این بازیگر هستیم. مادسازی به نام لنس مک دونالد (Lance MacDonald) پوستری را در این رویداد یافته است که طراحی مشابهی دارد و عبارت Where Am I? روی آن به چشم می‌خورد.

او با وارد کردن کیو آر کد (QR Code) موجود در پوستر به تصویری دست پیدا کرد که چهره‌ی ال فانینگ را نمایش می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به این نشانی، به وبسایت یادشده بروید، اما همانطور که مک دونالد می‌گوید، یک کیو آر کد کوتاه‌کننده‌ی نشانی، در نقش پروکسی برای آن عمل می‌کند و احتمالاً در آینده شما را به آدرسی جدید هدایت خواهد کرد.

تبلیغات

احتمال می‌رود که طی روزهای آتی شاهد اشارات اینچنینی به بازی باشیم، اما رونمایی کامل در گیم اواردز پیش رو صورت خواهد گرفت. عبارت «A Hideo Kojima Game» نیز در این تصویر به چشم می‌خورد، اما اینکه این عنوان همان بازی Overdose است که بنا بر گزارشات، مارگارت کوالی (Margaret Qualley) نیز در آن ایفای نقش می‌کند یا بازی دیگر، هنوز مشخص نیست.

همچنین، شایان ذکر است که این استودیو بازی Death Stranding 2 را در دست ساخت دارد که نورمن ریداس (Norman Reedus) به تازگی آن را تأیید کرده بود. دیگر پروژه‌ی کوجیما پروداکشنز عنوانی مخصوص بستر ابری است و در انحصار ایکس باکس قرار دارد.

DARKSIRENMishsBoogimanعلیهادی صفاییAlirezaAminPSامیر حسینMohsenj74Behzaaadmahdi12345Chris redfieldکاکاسنگیEzio Auditore da FirenzeTUPAC

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا