هاست پرسرعت
بازی

حضور خالق سریال True Detective در تیم نویسندگان فیلم Blade مارول

حضور خالق سریال True Detective در تیم نویسندگان فیلم Blade مارول

مارول استودیو در حال ساخت ریبوتی از مجموعه فیلم Blade است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده دیگری به این پروژه اضافه شده است. به‌تازگی نیک پیزولاتو، خالق سریال True Detective برای حضور در تیم نویسندگان فیلم بلید پس از توافق با مارول استودیو اضافه شده است. پیزولاتا پیش از این با ماهرشالا علی در فصل سوم سریال کارآگاه حقیقی همکاری داشته است. يان ديمانج، کارگردان فیلم White Boy Rick وظیفه کارگردانی فیلم Blade را بر عهده دارد.

مایکل استاربری، نویسنده سریال When They See Us وظیفه نوشتن نسخه فعلی فیلمنامه فیلم Blade را بر عهده داشت که منابع نزدیک می‌گویند پیزولاتو هم‌اکنون در حال کار روی فیلمنامه نسخه استاربری است و چند هفته‌ای می‌شود که کار روی آن را آغاز کرده است. ماهرشالا علی، بازیگر برنده دو جایزه اسکار برای بازی در فیلم Moonlight و فیلم Green Book نقش اریک بروکس را قرار است در ریبوت فیلم Blade بازی کند. میا گاث، دلروی لیندو و آرون پیرس دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم بلید حضور داشته باشند.

همچنین قابل انتظار است کیت هرینگتون برای بازی در نقش دین ویتمن ملقب به بلک نایت در فیلم Blade بازگردد. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۳ در آتلانتا آغاز شود. علاوه‌بر سریال True Detective، نیک پیزولاتو سابقه نوشتن فیلمنامه دو قسمت از سریال The Killing، فیلم The Magnificent Seven، فیلم Galveston و فیلم The Guilty را نیز در کارنامه خود داشته است. بااین‌حال پیزولاتو قرار نیست برای ساخت فصل چهارم سریال True Detective بازگردد.

فیلم Blade برای اکران در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا