هاست پرسرعت
خودرو

حضور خودروهای جذاب در رقابت هات ویلز لجندز

حضور خودروهای جذاب در رقابت هات ویلز لجندز

تا چند روز آینده تور شرکت هات ویلز لجندز به آرکانزاس می‌رسد تا بهترین خودروهای فرهنگ سفارشی ساز آرکانزاس برجسته شود. برنده این رویداد خودرویی در فینال جهانی‌ای که اواخر سال جاری میلادی برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت. در ادامه می‌خواهیم چهار رقیب اصلی این تور را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. اول به موتورسیکلتی می‌پردازیم که شبیه اتوبوس فولکس‌واگن به نظر می‌رسد. این موتورسیکلت واندر باس ۱۹۶۹ نام دارد و توسط رابرت وین اهارت ساخته شده است. این موتورسیکلت یکی از دیوانه‌وارترین ساخته‌های چند سال اخیر محسوب می‌شود.

حضور خودروهای جذاب در رقابت هات ویلز لجندز

فردی دیگر با نام کریس والارد یک خودرو با نام فضاپیمای کرومی را معرفی می‌کند و اگر فکر می‌کنید این وسیله شبی مزدا میاتاست حق با شماست. اگرچه این خودرو تغییرات بسیار زیادی دارد اما فکر نمی‌کنیم در جاده یا خیابان مشکل چندانی داشته باشد. سپس به یک نیسان جوک آماده آفرود می‌رسیم. اگر این همایش در آرکانزاس برگزار نمی‌شد نمی‌دانستیم که زیر پوست این خودرو چه چیزی قرار دارد. فورد رودستر ۱۹۲۹ جیم هاردکسل نیز یکی دیگر از محصولات حاضر در این رقابت خواهد بود.

حضور خودروهای جذاب در رقابت هات ویلز لجندز

این رقابت و نمایش در مرکز خرید والمارت برگزار می‌شود چراکه هات ویلز لجندز و ماتل چندین سال است با یکدیگر همکاری می‌کنند. تد وو نایب‌رئیس طراحی خودرویی ماتل می‌گوید:

والمارت شریک اصلی تور هات ویلز لجندز از سال ۲۰۱۸ تاکنون بوده است. ما با همراهی یکدیگر به دنبال برگزاری رقابتی جذاب بین خودروهای سفارشی آرکانزاس هستیم و یک پله دیگر به فینال رقابت‌ها نزدیک می‌شویم

داوران این رقابت شامل کلیف استاربرد راننده اسبق وانت‌های مانستر، شاون مور دست‌اندرکار برگزاری نمایشگاه‌های خودرویی آرکانزاس و استفانی پریوت مالک شرکت Chrome Fins Restoration هستند.

حضور خودروهای جذاب در رقابت هات ویلز لجندز

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا