هاست پرسرعت
بازی

حضور هنری کویل در سریال Warhammer 40K شبکه آمازون

حضور هنری کویل در سریال Warhammer 40K شبکه آمازون

به‌تازگی تایید شده است که هنری کویل قرار نیست برای نقش سوپرمن در دنیای دی سی بازگردد و همچنین شاهد بازگشت او برای نقش گرالت در فصل چهارم سریال ویچر نخواهیم بود. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، هنری کویل قرار است در سریال جدیدی به ایفای نقش بپردازد. هالیوودریپورتر گزارش داد که هنری کویل قرار است به‌عنوان بازیگر و تهیه‌کننده اجرایی در اقتباس تلویزیونی بازی Warhammer 40K برای آمازون حضور داشته باشد.

در حال حاضر نام دیگری در این پروژه شنیده نمی‌شود، اما آمازون همچنان در حال مذاکره برای دریافت حقوق ساخت سریال وارهمر است. در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که آمازون پس از ماه‌ها مذاکره با Games Workshop و رقابت با چندین شبکه دیگر توانسته حقوق ساخت سریال Warhammer را به‌دست بیاورد. بازی Warhammer 40K یک بازی رومیزی است که اتفاقات آن در دورانی تاریک و دیستوپیایی در ۴۰ هزار سال آینده جریان دارد.

مبارزه با هیولاها در Warhammer 40,000: Space Marine 2

این بازی شامل گروه‌های مختلف مثل انسان‌های Imperium of Man، الف‌های Aeldari، اندرویدهای اسکلتی که Necron نام دارند و نژادهای فضایی بیگانه مثل ارک‌ها، Tyranid و T’au می‌شود که همگی در یک جنگ بی‌رحمانه، خونین و بی‌پایان حضور دارند. کویل پیش از این بارها از علاقه‌اش به حضور در اقتباسی از مجموعه وارهمر سخن گفته بود و حالا او در آستانه رسیدن به آرزو خود است.

کویل در سال ۲۰۲۳ برای نقش گرالت در فصل سوم سریال The Witcher باز خواهد گشت که این آخرین حضور او در نقش گرالت و سریال ویچر است. همچنین شاهد حضور او در فیلم Argylle به کارگردانی متیو وان خواهیم بود. علاوه‌براین، کویل قرار است در فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare به کارگردانی گای ریچی در ماه آینده و فیلم Highlander به کارگردانی چاد استاهلسکی جلوی دوربین برود.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا