هاست پرسرعت
بازی

حضور واکین فینیکس در فیلم جدید و وسترن کارگردان Midsommar

حضور واکین فینیکس در فیلم جدید و وسترن کارگردان Midsommar

مقاله‌ مرتبط:

  • بهترین فیلم های کمدی ۲۰۲۳ که منتظرشان هستیم | از باربی تا وانکا

آری استر، کارگردان فیلم Hereditary و فیلم Midsommar که بیشتر برای کارگردانی آثار ترسناک شناخته می‌شود، پس از ۴ سال قرار است با فیلم Beau Is Afraid که یک فیلم کاملا متفاوت نسبت به دو اثر قبلی خود است، بازگردد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم بعدی آری استر ممکن است اثری کاملا متفاوت‌تری نسبت به کارهای قبلی خود باشد. آری استر اخیرا مصاحبه‌ای را با نیویورک تایمز انجام داده است که او در این مصاحبه از همکاری دوباره‌اش با واکین فینیکس در فیلم بعدی خود صحبت کرده است.

آری استر

استر و فینیکس اخیرا در فیلم Beau Is Afraid با یکدیگر همکاری کرده‌اند و حالا این همکاری ظاهرا قرار است ادامه پیدا کند. او در ادامه گفت که تقریبا قطعا منتظر یک فیلم وسترن باشید، اما او از دادن اطلاعات بیشتری خودداری کرد و در حال حاضر جزئیات بیشتری منتشر نشده است. واکین فینیکس که پیش از این یکبار برای بازی در فیلم جوکر برنده جایزه اسکار شده بود، هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Joker: Folie à Deux حضور دارد. علاوه‌بر فیلم بیو می‌ترسد، فینیکس در سال ۲۰۲۳ در فیلم Napoleon به کارگردانی ریدلی اسکات نیز حضور دارد.

فیلم Beau Is Afraid به‌عنوان یک فیلم کمدی ترسناک سوررئالیستی توصیف شده است که اتفاقات آن در طول چند دهه، در زمان جایگزین کنونی جریان دارد که در آن واکین فینیکس در نقش بیو بازی می‌کند، مردی به‌شدت مضطرب اما خوش‌نظر که رابطه بدی با مادر خود دارد و هرگز پدرش را نشناخته‌ است. در ادامه مادرش می‌میرد و او به خانه سفر می‌کند و در راه خود تهدیداتی ماوراءطبیعی را تجربه می‌کند.

واکین فینیکس، ناتان لین، پتی لوپن، ایمی رایان، کیلی راجرز، پارکر پوزی، استیون مک‌کینلی هندرسون، هیلی اسکوایرز، مایکل گاندولفینی، زوئی لیستر-جونز و ریچارد کیند از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Beau Is Afraid حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آری استر وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا