هاست پرسرعت
بازی

حضور یکی دیگر از بازیگران مجموعه جان ویک در فیلم Ballerina

حضور یکی دیگر از بازیگران مجموعه جان ویک در فیلم Ballerina

لنس ردیک که تاکنون در تمام آثار سینمایی جان ویک حضور پیدا کرده است، به پروژه فرعی این فرنچایز تحت عنوان Ballerina پیوست.

موفقیت آثار سینمایی John Wick با هنرنمایی تماشایی کیانو ریوز (Keanu Reeves) کمپانی لاینزگیت را ترغیب نموده تا آثار سینمایی و تلویزیونی مختلفی را حول محور این فرنچایز ترتیب بدهد. یکی از این پروژه‌ها، فیلمی تحت عنوان Ballerina می‌باشد که از آنا د آرماس (Ana de Armas) بهره خواهد گرفت.

این فیلم که توسط لن وایزمن (Len Wiseman) کارگردانی می‌شود، روایت‌گر زنی جوان و آدمکش است که در گذشته خانواده‌اش توسط یک عده ناشناس به قتل رسیده‌اند. حال او در تلاش است تا آن‌ها را پیدا کرده و انتقام خانواده خود را بگیرد.

در گذشته شاهد پیوستن نام‌های آشنای مجموعه جان ویک همچون کیانو ریوز، ایان مک‌شین (Ian McShane) و آنجلیکا هیوستون (Anjelica Huston) بوده‌ایم. حال در طی یک بیانیه، تهیه‌کننده این فرنچایز یعنی اریکا لی (Erica Lee) اعلام کرده که لنس ردیک (Lance Reddick) نیز جزو بازیگرانی از این مجموعه خواهد بود که در فیلم بالرین به ایفای نقش همیشگی خود می‌پردازد.

تبلیغات

پس از اکران فیلم John Wick: Chapter 3 در سال 2019 ساخت فیلم بالرین قوت گرفت. پروژه‌ای که انتظار می‌رود روندی به مانند مجموعه جان ویک داشته و مملو از صحنه‌های اکشن ناب و تماشایی با حضور کیانور ریوز و آنا د آرماس باشد.

در کنار ساخت فیلم Ballerina که هنوز هیچ تاریخ اکرانی برای آن در نظر گرفته نشده است، سریالی تحت عنوان The Continental نیز برای سرویس استریم پیکاک در دست ساخت می‌باشد که روزهای نخستین هتل مشهور این فرنچایز را به تصویر می‌کشد.

فیلم John Wick: Chapter 4 در تاریخ 24 مارس 2023 (4 فروردین 1402) در سینما اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

DARKSIRENFernando

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا