هاست پرسرعت
بازی

خالق اصلی ایکس باکس در مورد آینده‌ی کنسول‌ها نامطمئن است

خالق اصلی ایکس باکس در مورد آینده‌ی کنسول‌ها نامطمئن است

خالق اصلی ایکس باکس یعنی آقای شیمس بلک‌لی (Seamus Blackley) به تازگی در جدیدترین اپیزود پادست Xbox Expansion ظاهر شد و در مورد آینده‌ی کنسول‌های بازی و جایگزینی آن‌ها با سرویس‌های ابری صحبت کرد.

آقای بلک‌لی اصالتا در حال پاسخ دادن به این سوال بود که آیا فیل اسپنسر (Phil Spencer) و تیمش در اداره‌ی ایکس باکس موفق هستند یا خیر. او گفت که اسپنسر و تیمش در زمان مهمی هدایت ایکس باکس را بر عهده گرفته‌اند، چرا که ابزار و نحوه‌ی استفاده از کامپیوترها در حال تغییر است و این مهم حاوی چالش‌های زیادی است. او گفت:

کار برای نینتندو آسان‌تر خواهد بود، اما مشخص نیست که آینده چه چیزی برای ایکس باکس و پلی استیشن در دست خواهد داشت. آیا باز هم از کامپیوترهای فیزیکی استفاده خواهیم کرد؟ همین حالا هم از سرویس‌های ابری زیادی استفاده می‌کنیم که داده‌های کاربر را در مکان جداگانه‌ای ذخیره می‌کنند.

تبلیغات

البته ایکس باکس همین حالا هم به لطف Xbox Cloud Gaming وارد فضای ابری شده است. بلک‌لی با اشاره به این نکته گفت که سونی کمی در این مورد محافظه‌کارتر عمل می‌کند و اینکه هر دو برند پلی استیشن و ایکس باکس باید مطمئن شوند که به کنسول‌های خود وابسته نیستند:

بازی‌ها همیشه تا حد زیادی دنباله‌روی روندهای دنیای کامپیوتر بوده‌اند. به این معنا که هر جا فناوری کامپیوتری برود، بازی‌ها هم دنبالش خواهند رفت. باید مطمئن شوید که تجارت شما وابسته به چیزی که ممکن است محو شود نیست. این به معنای محو شدن قطعی کنسول‌ها نیست، اما اگر روزی برسد که کنسول‌ها محو شوند، باید برای آن روز آماده باشید.

در سال 2020 وقتی از اسپنسر سوال شد که آیا ایکس باکس سری ایکس و سری اس آخرین کنسول‌های مایکروسافت خواهند بود، او گفت که به این مسئله باور ندارد. اسپنسر هم‌چنین گفته که مایکروسافت فعلا به ارائه‌ی یک تجربه‌ی کنسولی عالی پایبند است.

ah1372Dr.PyrosnowgirlmeysambJin sakaiKRATOSEFAN1عمو فیل کبیر❤GOD OF WAR❤امیر گیمرکاکاسنگیجیم خالی بند «رگناروک 2020 عرضه میشه»عموی دلهاسروش یاکوزاmahdi12345PorfosorMMYKINGتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)shadowInvisible bearded userامیر حسینmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا