هاست پرسرعت
بازی

خالق سریال Better Call Saul از قسمت پایانی این اثر می‌گوید

خالق سریال Better Call Saul از قسمت پایانی این اثر می‌گوید

پیتر گولد یکی از خالقان سریال Better Call Saul به تازگی در مورد قسمت پایانی این سریال صحبت کرده است.

هشدار اسپویل!

پایان سریال بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul) نسبت به پایان سریال اصلی یعنی سریال بریکینگ بد (Breaking Bad) کاملا متفاوت بود. قسمت پایانی سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» به مراتب آرام‌تر بود و در آن بیشتر به مسائلی همچون سفر در زمان، پشیمانی و فداکاری شخصی پرداخته شده بود.

در قسمت پایانی سریال «بهتره با ساول تماس بگیری»، بیننده‌ها شاهد سه کاراکتر جین تاکاویچ، ساول گودمن و جیمی مک‌گیل بودند که هر نقش را باب ادنکرک (Bob Odenkirk) به بهترین شکل ممکن ایفا کرده بود. با اینکه پایان سریال ممکن است برای بیننده خوشایند و شاد نباشد اما با توجه به اعمال سال، جیمی و جین پایانی شایسته برای داستان او به شمار می‌رود.

حالا یکی از خالقان سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» یعنی پیتر گولد (Peter Gould) که نویسنده و کارگردان قسمت پایانی نیز بوده، در مورد پایان این سریال صحبت کرده است. مصاحبه پیتر گولد با مجله هالیوود ریپورتر به شرح زیر است:

پایان سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» پایانی خوشبینانه و امیدوارکننده بود. تو و وینس گیلیگان (Vince Gilligan) چطور به این پایان رسیدید؟

تبلیغات

ما از خود پرسیدیم که زمان مناسب برای پایان دادن به داستان جیمی و کیم چه زمانی است و همین نیز ما را به این لحظه رساند. همانطور که گفتی، پایان داستان او خوشبینانه است چرا که او تغییری ایجاد کرد. او سرانجام تغییری معنادار در خودش ایجاد کرد و به نظرم، پایان داستان او در پشت میله‌های زندان، چیزی بوده که او شایسته‌اش است.

پایان سریال، شاد است یا غمگین؟

اصلا به اینکه آیا پایان سریال شاد یا غمگین است، فکر نمی‌کنم و در کل امیدوارم که پایانی رضایت‌بخش باشد.

چرا پایان سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» با سریال «بریکینگ بد» این مقدار متفاوت بود؟

در سریال «بریکینگ بد» از همان قسمت ابتدایی، والتر وایت رو به مرگ بود. با این وجود، او راهی که می‌خواست را رفت. با اینکه او توسط جامعه و خانواده‌اش خوار شده بود اما در نهایت نیز کم و بیش توانست به اهدافش برسد. او ثروتی برای خانواده‌اش به جای گذاشت و توانست مرگی باشکوه داشته باشد.

ساول گودمن با والتر متفاوت است. ساول همانند بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن معنایی در زندگی‌اش است و همین نیز باعث شد تا پایان داستان او با والتر وایت کاملا متفاوت باشد.

چرا چنین صحنه‌ای را برای پایان سریال انتخاب کردید؟

اینکه همانند شروع سریال، کیم و ساول در کنار هم در حال سیگار کشیدن باشند، می‌توانست پایانی عالی برای سریال باشد. با این حال، ما می‌خواستیم که آن‌ها در پایان در کنار یکدیگر نباشند. جدا بودن این دو نفر در صحنه پایانی از یکدیگر بسیار بهتر به نظر می‌رسید چراکه در حال حاضر راه آن‌ها از یکدیگر جدا است.

آیا سریال جدیدی در این جهان می‌سازید؟

فعلا من و وینس می‌خواهیم چیزهای متفاوتی را تجربه کنیم. اگر روزی ما قصد داشتیم که اثری تازه از این جهان بسازیم، سعی خواهیم کرد که ایده‌های تازه‌ای برای غنی کردن آن استفاده کنیم و اثری متفاوت را برای بینندگان به نمایش بگذاریم.

سریال «بهتره با سامل تماس بگیری» از سریال «بریکینگ بد» و همچنین فیلم ال کامینو (El Camino) متفاوت بود و همین نیز باعث می‌شود تا ما به خودمان افتخار کنیم. از همین رو، اگر اثری تازه در این جهان ساخته شود، باید کاملا برجسته و متمایز باشد.

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، این است که مدت‌ها قبل از پایان سریال «بریکینگ بد»، ما در مورد ساخت سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» صحبت کردیم ولی اکنون در مورد ساخت سریال جدیدی فکر نکردیم. ما فعلا در حال کار بر روی آثار متفاوتی هستیم. البته، آینده هیچ وقت قابل پیش‌بینی نیست.

منبع: هالیوود ریپورتر

محمدرسول میرزادهmeysambArnaldnavidphoenix

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا