هاست پرسرعت
بازی

خالق Better Call Saul برای ساخت سریالی جدید آماده می‌شود

خالق Better Call Saul برای ساخت سریالی جدید آماده می‌شود

وینس گیلیگان که به عنوان خالق دو مجموعه محبوب Breaking Bad و Better Call Saul شناخته می‌شود، برای ساخت یک مجموعه تلویزیونی جدید اعلام آمادگی کرده است.

در سال 2008 وینس گیلیگان (Vince Gilligan) با ساخت سریال Breaking Bad جهانی را خلق کرد که باعث شد تا مدیوم تلویزیون وارد عصر جدیدی شده و یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی تاریخ در دسترس مخاطبین قرار بگیرد. این رویه با سریال Better Call Saul ادامه پیدا کرد و حال پس از سال‌ها، سرانجام به پایان این سریال نیز نزدیک شده‌ایم.

با توجه به محبوبیت مجموعه‌های تلویزیونی نام برده شده، طرفداران این فرنچایز مشتاق هستند تا بدانند که قدم بعدی گیلیگان در مدیوم تلویزیون چه خواهد بود! به همین منظور طبق گزارش جدیدی که خبرگزارش ددلاین منتشر کرده است، می‌توانیم با جزییات کمی از سریال جدید او آشنا شویم.

تبلیغات

طبق این گزارش، سریال جدید او به کلی از دنیای BB فاصله گرفته و حال و هوایی مشابه با X-Files خواهد داشت که روی جنبه‌های انسانی تمرکز خواهد کرد و در طی چند فصل یک داستان پر فراز و نشیب را به ارمغان می‌آورد. ددلاین همچنین اعلام کرده که سرویس‌های استریم و شبکه‌های تلویزیونی از الان برای تصاحب حق پخش این سریال وارد رقابتی بزرگ شده‌اند.

با توجه به هنر و خلاقیت وینس گیلیگان و سریال‌های محبوبی که به دست او خلق شده است، قطعاً انتظارات از مجموعه جدید وی بسیار بالا خواهد بود و طرفداران به شدت منتظر ارایه اطلاعاتی حول محور آن هستند.

منبع: مووی‌وب

HerfeiyMahyarMsmmeysambSquatlatex2Mãhdīærاتزیو آدیتورهArnaldArmin EzatiMr.BadGuy

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا