خالق Final Fantasy روی ساخت یک بازی جدید با مضمون فانتزی تاریک کار می‌کند

خالق Final Fantasy روی ساخت یک بازی جدید با مضمون فانتزی تاریک کار می‌کند

هیرونوبو ساکاگوچی (Hironobu Sakaguchi)، خالق سری بازی‌های Final Fantasy، اخیراً اعلام کرده است که روی توسعه‌ی یک بازی جدید با مضمون فانتزی تاریک کار می‌کند.

نشریه ژاپنی فامیتسو (Famitsu) به‌تازگی از تعدادی از توسعه‌دهندگان بازی که در ساخت عناوین مشهور نقش داشته‌اند، در مورد آرزوهایشان برای سال 2023 سوال کرده است. خالق سری Final Fantasy در پاسخ به این سوال اظهار داشت که ابتدا به فکر بازنشستگی بوده است، اما سپس تغییر عقیده داده و اکنون یک پروژه‌ی جدید در دست توسعه دارد.

آقای ساکاگوچی در مصاحبه با فامیتسو اطلاعاتی از پروژه جدید خود را ارائه داد. او اظهار داشت که بازی بعدی او یک اثر فانتزی تاریک خواهد بود و از هم اکنون نوشتن سناریوی آن را آغاز کرده است. به نظر می‌رسد که این بازی در مرحله‌ی فعلی فاصله زیادی تا انتشار دارد. همچنین خالق Final Fantasy توضیح داد که در حال حاضر nal Fantasy 14 می‌پردازد و اشاره کرد که هرگز از بازی کردن آن دست نخواهید کشید.

اخیراً سازندگان Final Fantasy 16 اعلام کرده‌اند که این بازی قدرت کنسول پلی استیشن 5 را به نمایش خواهد گذاشت. نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیه‌کننده Final Fantasy 16، می‌گوید که تریلر اخیر بازی مذکور کاملاً به صورت ریل تایم بوده و این اثر قدرت سخت‌افزار پلی استیشن 5 را نمایش می‌دهد. این بازی در تاریخ 1 تیرماه 1402 (22 ژوئن 2023) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل