هاست پرسرعت
بازی

خداحافظی جان بویگا با فرنچایز Star Wars

خداحافظی جان بویگا با فرنچایز Star Wars

جان بویگا که به عنوان یکی از ستارگان سه‌گانه آخر Star Wars شناخته می‌شود، اعلام کرده که با این مجموعه خداحافظی کرده است.

در آخرین سه‌گانه از فرنچایز Star Wars بود که جان بویگا (John Boyega) ایفای نقش فین را بر عهده گرفت و لحظات جذابی را رقم زد. با توجه به پایان این سه‌گانه، طرفداران گمان می‌کردند که می‌توانند شاهد حضور او در باقی آثار مرتبط با این مجموعه باشند؛ با این حال او در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرده که برای همیشه کارش با مجموعه جنگ ستارگان پایان یافته است.

یکی از مسائل ناراحت کننده‌ای که دامن‌گیر سه‌گانه آخر بوده است، رفتار نژادپرستانه طرفداران با جان بویگا می‌باشد. آن‌ها عقیده داشتند که یک شخصیت سیاه پوست جایی در بین شخصیت‌های اصلی فرنچایز جنگ ستارگان نباید داشته باشد و همین موضوع باعث شده بود تا این بازیگر با حواشی مختلفی روبرو گردد. حال او در تازه‌ترین صحبت‌های خود نسبت به این مسئله واکنش نشان داده و اعلام کرده که دیزنی و لوکاس فیلم به هیچ عنوان از او و دیگر بازیگران رنگین پوست حمایت آثار سینمایی نکرده و آن‌ها را در مقابل نژادپرستان تنها گذاشته بودند. به همین منظور نیز او علاقه‌ای به بازگشت در این فرنچایز ندارد.

تبلیغات

در حال حاضر علاقه‌ای به بازگشت به مجموعه جنگ ستارگان ندارم. از شرایط بسیار خوبی بهره می‌برم و گمان می‌کنم که فین نیز پایان بندی مناسبی را دریافت کرده است.

او همچنین با اشاره به پروژه‌هایی نظیر Breaking و The Woman King فاش کرد که چگونه توانسته خود را از بند فرنچایز جنگ ستارگان رها کرده و حال می‌تواند روی پای خودش بایستد. در ادامه نیز از حمایت لوکاس فیلم نسبت به بازیگران رنگین پوست سریال Obi-Wan Kenobi ابراز خوشحالی کرد و تغییرات به وجود آمده را تحسین نمود.

منبع: کولایدر

موایTlou part 2 game of the centurymeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا