خدمات حمل و نقل کالا از نقاط مختلف کشور

خدمات حمل و نقل کالا از نقاط مختلف کشور

شاید برای شما عزیزان نیز پیش آمده باشد که نیاز به ارسال محموله و کالایی از شهری به شهر دیگر داشته باشید اما به دلیل عدم شناخت یک شرکت یا مجموعه باربری معتبر مشکلات زیادی برای شما ایجاد شده باشد.

از آنجا که تعداد زیادی از شرکت های باربری و حمل و نقل درون شهری و بین شهری که در حال حاضر در حال فعالیت هستند، فاقد مجوز های لازم هستند و به صورت واسطه ای فعالیت میکنند می بایست در انتخاب شرکت مناسب بسیار دقت کرد. همانطور که می‌دانید موتور محرک اقتصاد تولید است و تولید نیاز مستیم به باربری و حمل و نقل دارد.

از همین جهت، در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین و حرفه ای ترین شرکت های باربری که خدمات حمل و نقل کالا را در اسرع وقت ارائه می نماید به شما عزیزان معرفی نماییم.

شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار امکان ارسال محموله ها و کالاهای مختلف به همه شهر های کشور را برای شما عزیزان فراهم می نماید و با بیش از 35 سال سابقه امکان انتقال محموله های شما را فراهم می نماید.

حمل و نقل کالا با چه خودرویی انجام می‌شود؟

هر یک از خودروهای باری برای جابجایی محموله ها در تناژ و ابعاد متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرد که این موضوع امکان انتقال محموله هایی در طیف گسترده را برای شما فراهم می نماید. در شرکت حمل و نقل آنی بار خودروهای باربری زیر در اختیارتان قرار میگیرد:

  • انواع کامیون ( تک / جفت / 911 )

  • انواع تریلی ( کفی / بغلدار / چادری / کمرشکن )

  • انواع خاور ( مسقف / روباز )

یکی از خودروهای باربری که برای انتقال محموله های فوق سنگین مورد استفاده قرار میگیرد، تریلی کمرشکن است. به عنوان مثال، برای ارسال بار به شیراز و انتقال یک دستگاه با وزن 50 تن، امکان استفاده از تریلی های عادی وجود ندارد و باید از طریق کمرشکن استفاده نمود که نیاز به اخذ مجوز های خاص نیز می باشد.

حمل بار و کالا با انواع تریلی

یکی از خودروهای باربری که بزرگترین نوع خودروی باری نیز می باشد تریلی نام دارد. تریلی های برای جابجایی و حمل و نقل محموله‌های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند و بر اساس نوع محموله و شرایط آن باید تریلی مناسبی را انتخاب نمود.

تریلی های آنی بار که برای انتقال محموله ها از نقاط مختلف مورد استفاده قرار میگیرند به صورت زیر می باشند:

  • تریلی کفی و بغلدار

  • تریلی چادری و ترانزیت

  • تریلی کمرشکن

  • تریلی یخچالدار

  • تریلی کمپرسی

تریلی های ( بجز کمرشکن ) قابلیت بارگیری و حمل محموله ها تا 23 تن را دارند و تفاوت آنها در اتاق بار آنها می باشد. همانطور که گفته شد انتخاب یک تریلی مناسب علاوه بر تاثیر مستقیم در هزینه های حمل و نقل در امنیت محموله ها نیز بسیار موثر می‌باشد.

به عنوان مثال، برای حمل بار به بندرعباس و انتقال محموله های فله ای ( مانند کود، خاک، گندم و . . ) باید از تریلی کمپرسی استفاده نمود. در صورتی که از تریلی بغلدار استفاده نماییم تخلیه محموله باید به صورت کارگری انجام شود که زمان بسیار زیادی نیاز دارد.

باربری و حمل و نقل با کامیون

مهمترین خودروی باربری که برای انتقال محموله ها به نقاط مختلف کشور مورد استفاده قرار میگیرد کامیون است. این خودروی باری برای انتقال محموله های سنگین تا 15 تن مورد استفاده قرار میگیرند.

کامیون ها از نظر کارایی می توان به عنوان پرکار ترین خودروی باربری را دریافت نمایند. این خودروی باری در تعداد زیاد برای حمل و نقل بار و کالا از همه شهر ها و استان ها مورد استفاده قرار میگیرد. کامیون های آنی بار به صورت زیر می باشند:

  • کامیون 10 تن ( کامیون جفت )

  • کامیون 15 تن ( کامیون تک )

  • کامیون 911

همانطور که گفته شد، هر یک از این کامیون ها دارای شرایط و ابعاد مشخصی هستند و امکان انتقال نوع خاصی از کالا و محموله‌ها را فراهم می نمایند. به عنوان مثال، برای حمل بار به اصفهان با تناژ 8 تن و طول بار 6 متری امکان استفاده از کامیون 10 تن وجود ندارد و باید از کامیون 15 تن که اتاق بار بزرگتری دارد استفاده نمود.

حمل و نقل کالا و باربری با خاور و ایسوزو

خاور و کامیونت ها نیز خودروهای مناسبی برای انتقال محموله های مختلف در ابعاد و تناژ نیمه سنگین هستند. توان حمل بار خاور و کامیونت نهایتا 4 تن است و به دلیل ابعاد نسبتا کوچکی که دارند برای تردد در معابر شهری بسیار مناسب هستند.

در مجموعه آنی بار حمل بار با خاور از همه نقاط کشور انجام میشود و با بهترین کیفیت می توانید محموله های تجاری و صنعتی و خصوصا اثاثیه و لوازم منزل خود را منتقل نمایید. خاور و کامیونت های آنی بار به صورت زیر می باشند:

  • کامیونت و خاور مسقف

  • کامیونت و خاور روباز

خاور و کامیونت ها دارای اتاق بار مسقف و روباز هستند که هریک امکان انتقال محموله های خاصی را فراهم می نمایند. به عنوان مثال، برای حمل بار به مشهد و ارسال سنگ می توانید از کامیونت روباز استفاده نمایید و محموله های حساس را با کامیونت مسقف بارگیری نمایید.

چه نوع کالاهایی توسط باربری آنی بار بارگیری می شوند؟

مجموعه آنی بار به عنوان یکی از تخصصی ترین و حرفه ای ترین شرکت های حمل و نقل کالا در کشور، همه روزه امکان انتقال محموله های مختلف را برای شما فراهم می نماید.

باربری بین شهری نیاز به تجربه و تخصص دارد و از آنجایی که شرکت آنی بار با سالها سابقه در حمل و نقل بین شهری می باشد، امکان انتقال محموله های مختلف را فراهم نموده است. به صورت کلی، هر نوع کالا و محموله ای که دارای محدودیت از طرف قانون برای انتقال و جابجایی نیست توسط آنی بار منتقل خواهند شد.

  • ارسال انواع لوازم خانه و اثاثیه

  • حمل و نقل محموله های تجاری و تولیدی

  • ارسال قطعات صنعتی سنگین و فوق سنگین

  • انتقال مواد اولیه تولیدات

  • حمل و نقل سنگ و سرامیک

  • ارسال مواد غذایی و خوراکی

در خدمات باربری بین شهری، استفاده از خودروهای مختلف باری سبب می شود که هزینه های انتقال کاهش چشمگیری داشته باشد. مشاوره تخصصی برای جابجایی محموله های مختلف می تواند تاثیر بسیار زیادی در هزینه های حمل و نقل داشته باشد.

یکی از شهر هایی که به صورت همه روزه برای انتقال کالا و محموله از طرف آنی بار در خواست های زیادی دارد تبریز می باشد. برای ارسال بار به تبریز به صورت تخصصی و همه روزه انواع خودروی باری آماده بارگیری محموله ها می باشد.

مشاوره تخصصی برای حمل و نقل کالا

اگر قصد دارید محموله و کالایی را از نقاط مختلف کشور بارگیری نمایید، بهترین راه مشاوره با کارشناسان آنی بار است که امکان انتقال سریع و ارزان را برای شما فراهم می نمایند.

برای مشاوره و استعلام قیمت می توانید با سامانه 5 رقمی 57669-021 در تماس باشید و یا از طریق وبسایت anibar.net اقدام نمایید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل