هاست پرسرعت
سيستم عامل

خروج اجباری کاربران iOS 14

خروج اجباری کاربران iOS 14

اپل در حال کار روی روش جدیدی برای ارائه به‌روزرسانی‌های امنیتی جایگزین به کاربران آیفون و آیپد است. این شرکت پیش از این اعلام کرده بود وصله‌های امنیتی iOS 14 را به کاربرانی که آمادگی ارتقا به iOS 15 را نداشتند ارائه می‌کند، اما به نظر می‌رسد حالا نظرش تغییر کرده است.

به گزارش gsxr از ایسنا، در حال حاضر، اپل دیگر به کاربران اجازه نمی‌دهد با به‌روز رسانی‌های امنیتی در iOS 14 بمانند. در عوض، به روش سنتی به‌روزرسانی بازگشته که در آن کاربران مجبور می‌شوند آخرین نسخه سیستم عامل (که iOS 15 است) را نصب کنند تا پیشرفت های امنیتی را دریافت کنند.

این تغییر پس از انتشار iOS 15.2 در دسامبر ۲۰۲۱ اعمال شد. به عنوان مثال، اپل در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۲۱، آپدیت iOS 14.8.1 را برای دستگاه‌هایی که iOS 15 را اجرا نمی‌کردند منتشر کرد، اما اکنون این به‌روزرسانی موجود نیست و دستگاه‌های دارای iOS 14.8 یا نسخه‌های قبلی، دیگر نمی‌توانند به iOS 14.8.1 آپدیت شوند. در عوض، منوی Software Update فقط آپدیت iOS 15.2.1 را نشان می‌دهد.

پیش از این، iOS 15 به عنوان یک آپدیت اختیاری در نظر گرفته می‌شد و کاربران می‌توانستند فقط وصله‌های امنیتی iOS 14 را نصب کنند. اگرچه ممکن است این موضوع یک اشکال باشد که ایجاد شده، اما بعید به نظر می‌رسد که از سوی اپل اختیاری نباشد، زیرا این شرکت از ماه اکتبر هیچ وصله امنیتی دیگری را برای iOS 14 منتشر نکرده است.

اگرچه این شرکت چیزی را تایید یا رد نکرده است، اما ممکن است تصمیم خود را در مورد به‌روزرسانی‌های جایگزین برای کاربرانی که نمی‌خواهند به آخرین نسخه iOS ارتقا دهند، تجدید نظر کند. اما در حال حاضر، اگر می‌خواهید آخرین به‌روزرسانی‌های امنیتی را در آیفون یا آیپد خود داشته باشید، باید iOS 15 را نصب کنید.

خروج اجباری کاربران iOS 14 – مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا