هاست پرسرعت
بازی

خرید اکتیویژن توسط ایکس باکس؛ اتحادیه‌ی اروپا هم به جمع معترضین پیوست

خرید اکتیویژن توسط ایکس باکس؛ اتحادیه‌ی اروپا هم به جمع معترضین پیوست

رویترز به تازگی گزارش داده که کمیسیون اروپایی اعتراض خود نسبت به خرید اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) را در هفته‌های آتی در قالب بیانیه‌ای به ایکس باکس خواهد فرستاد.

تبلیغات

خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت با اعتراض و شکایت ضد انحصارگری اتحادیه‌ی اروپا مواجه خواهد شد. منبع خبری رویترز گفته که اتحادیه‌ی اروپا در حال آماده‌سازی یک بیانیه‌ی اعتراضی است که طی چند هفته‌ی آینده به مایکروسافت داده خواهد شد. پیش از این تاریخ 11 آوریل به عنوان ضرب الاجل تایید یا رد این معامله انتخاب شده بود.

کمیسیون اروپایی بیانیه‌ای را به رویترز در این باره نداد، با این حال مایکروسافت گفته که به همکاری با اتحادیه‌ی اروپا در رابطه با نگرانی‌ها در رابطه با رقابت سالم در بازار ادامه خواهد داد. مایکروسافت بار دیگر گفته که هدف آن‌ها رساندن بازی‌ها به مخاطبان بیشتر بوده و این معامله به هدف آن‌ها کمک خواهد کرد.

مایکروسافت در حالی با این چالش اروپایی مواجه می‌شود که ماه گذشته کمیسیون تجارت فدرال در ایالت متحده هم شکایتی را علیه شرکت ایکس باکس در رابطه با این معامله تنظیم کرد. سازمان CMA در بریتانیا هم در حال نهایی‌سازی فاز دوم تحقیقات خود در این رابطه بوده و ضرب الاجل تایید یا رد این معامله را تا 26 آوریل تمدید کرده است.

CMA بریتانیا باید تا اواسط فوریه نتایج تحقیقات خود را به اکتیویژن بلیزارد و مایکروسافت اعلام کند و ماه مارس هم فرصت مذاکرات بیشتر خواهد بود.

ghostKratosکاکاسنگیElliered-eyed Banished Knightxbox2023mitia Karamazovموز سخنگوامیرLone wolfMMYKINGArashX❤️OGOD OF WARThe.Last.DragonwachdogsXboxfanناتی گادEzio Auditore da Firenzenaughty godmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا