خرید بیت کوین با کارمزد کم با پلتفرم صرافی ارز دیجیتال والکس

خرید بیت کوین با کارمزد کم با پلتفرم صرافی ارز دیجیتال
والکس

در چند سال اخیر، خرید و فروش ارز دیجیتال در کشور ما نیز همچون سایر کشورهای برتر در دنیا، رواج قابل توجهی پیدا کرده‌است و عدهٔ زیادی از افراد برای افزایش سرمایهٔ خود، به خرید ارز دیجیتال روی می‌آورند. زمانی که یک بازار مالی نوظهور قابلیت‌های جدید و وسوسه‌انگیزی را ارائه می‌کند، بدیهی است که افراد به وارد کردن سرمایهٔ خود به این بازار متمایل شوند. به‌عنوان مثال رشد باورنکردنی قیمت ارزها ظرف مدت زمانی کوتاه، یکی از ویژگی‌هایی است که بسیاری از سرمایه‌گذاران را به سمت این بازار پرتب‌و‌تاب می‌کشاند. از سال ۲۰۰۹ تاکنون، بیت کوین همواره به‌عنوان برترین ارز دیجیتال دنیا شناخته شده‌است و علی‌رغم طی کردن مسیری پرفرازونشیب، همچنان صدرنشین فهرست رمزارزهاست. اگر به فکر خرید بیت کوین و ورود به دنیای کریپتوکارنسی هستید، مطالعهٔ این مطلب را از دست ندهید.

بیت کوین؛ سرمایه‌گذاری برای آینده

از زمانی که ساتوشی ناکاموتو در سال ۲۰۰۹ مفهوم ارز دیجیتال را به دنیا ارائه کرد، اتفاقات متعددی برای بیت کوین، نخستین رمزارز در دنیای کریپتو افتاد تا امروز به ارزش چندهزار دلاری برسد و به‌عنوان یکی از باارزش‌ترین دارایی‌ها تلقی شود. شاید تصور این موضوع سخت باشد که زمانی با پرداخت چند هزار بیت کوین تنها می‌شد یک کالای کوچک مانند پیتزا را خریداری کرد و حالا با هر واحد از این ارز گران‌بها، می‌توان دنیایی از کالاها را خریداری کرد. نکتهٔ عجیب‌تر این است که از این افزایش قیمت بیت کوین، تنها کمی بیشتر از یک دهه می‌گذرد و لازم نیست دفتر تاریخ را تا پنجاه سال قبل ورق بزنید. اگر تب‌وتاب خرید ارز دیجیتال در همان دوران به کشور ما می‌رسید و با خرید بیت کوین بر این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کردید، در حال حاضر شما هم سرمایهٔ هنگفتی داشتید که آن را از سرمایهٔ اولیهٔ نزدیک به صفر به‌دست آورده بودید. بررسی چنین فرایندهایی در دنیای کریپتو، به اندازهٔ کافی برای ورود به این حوزه قانع‌کننده است و می‌تواند هرکسی را به خرید و فروش ارز دیجیتال مجاب کند.

آیا خرید و فروش رمزارز همیشه با سوددهی همراه است؟

بیایید واقع‌بینانه به این موضوع نگاه کنیم. حقیقت این است که هیچ بازار معاملاتی نمی‌تواند همیشه با سود همراه باشد و شما را تحت هیچ شرایطی به ضرر نرساند. طبیعی است که یک سر معامله سود و سر دیگر آن زیان است. ازاین‌رو نمی‌توان انتظار داشت که همیشه اوضاع بر وفق مراد باشد و هیچ‌گاه متحمل ضرر نشوید. بااین‌حال راه‌هایی وجود دارند که شما را در موقعیت‌های بهتری قرار می‌دهند تا نسبت سود به زیان را افزایش دهید. چنان‌چه دانش و مهارت خود را در حوزهٔ ارزهای دیجیتال افزایش دهید، خرید بیت کوین و هر ارز دیجیتال دیگر را در بهترین موقعیت‌ها انجام می‌دهید و درنتیجه سوددهی مطلوبی خواهید داشت. توجه داشته باشید که حرفه‌ای‌ترین تریدرهای دنیا نیز ممکن است گاهی بخشی از سرمایهٔ خود را از دست بدهند.

مهم‌ترین نکات در انتخاب صرافی برای خرید ارز دیجیتال

اگر می‌خواهید خرید و فروش ارز دیجیتال مانند خرید بیت کوین را آغاز کنید، پس از افزایش اطلاعات خود در این حوزه، می‌بایست یک صرافی ارز دیجیتال مناسب را انتخاب کنید. انتخاب صرافی مناسب می‌تواند نقش به‌سزایی در نحوهٔ معاملات شما داشته باشد. مهم‌ترین نکاتی که باید دربارهٔ صرافی مدنظر داشته باشید، به شرح زیر است:

  • حتماً امنیت صرافی را بررسی کنید. شما باید پیش از هرچیز، سرمایهٔ خود را حفظ کنید تا بتوانید به موارد دیگر بپردازید. امنیت صرافی ضامن حفظ سرمایهٔ شما و مصونیت آن در برابر حملهٔ هکرهاست.

  • کارمزد صرافی از دیگر نکات مهمی است که برای همهٔ ما اهمیت دارد. زمانی که حجم معاملات شما افزایش یابد، خواهید دید که کارمزد صرافی می‌تواند چه تأثیر قابل‌توجهی بر هزینه‌های شما داشته باشد.

  • سرعت پردازش تراکنش‌ها در انجام هرچه سریع‌تر مبادلات، نقش به‌سزایی دارد. زمانی که بخواهید از تغییرات مقطعی قیمت ارزها سود ببرید، این موضوع اهمیت به‌سزایی خواهد داشت.

  • دسترسی به طیف زیادی از رمزارزها همان چیزی است که نیاز شما به چندین صرافی را برطرف می‌کند. اگر در یک صرافی مشخص بتوانید به چندین و چند ارز دیجیتال مختلف دسترسی داشته باشید، دیگر به صرافی ارز دیجیتال دیگری نیاز نخواهید داشت.

  • اگر می‌خواهید به‌عنوان یک تریدر حرفه‌ای معامله کنید، دسترسی به ابزارهای پیشرفته برای تحلیل بیت کوین و معاملات سودآور بسیار مهم است. به‌عنوان مثال نمودار بیت کوین در تحلیل آن تأثیر به‌سزایی خواهد داشت.

چندین و چند مؤلفه دیگر نیز در انتخاب صرافی برای خرید بیت کوین باید مدنظر قرار گرفته شوند که همهٔ آن‌ها را می‌توانید در بهترین صرافی ایران مشاهده کنید.

بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را از کجا خریداری کنیم؟

برای خرید بیت کوین و هر ارز دیجیتال دیگر، بهترین پیشنهاد ما مراجعه به صرافی ارز دیجیتال والکس است. در شرایطی که تعداد صرافی‌های داخلی رو به افزایش است و انتخاب از میان آن‌ها به یک چالش جدی تبدیل شده‌است، شاید بهتر باشد که قدیمی‌ترین‌های این حوزه را انتخاب کنید، چراکه سال‌ها تجربه قطعاً سبب از بین رفتن نواقص و پیشرفت روزافزون شده‌است. صرافی والکس علاوه‌بر سابقهٔ درخشان، ویژگی‌های قابل‌توجهی دارد که با بررسی آن‌ها، نسبت‌به انتخاب خود مطمئن خواهید شد. عملکرد مطلوب این مجموعه از والکس، نامی‌ آشنا در صنعت کریپتوکارنسی ایران ساخته که بسیاری از برترین تریدرها برای خرید و فروش ارزهای خود به این مجموعه مراجعه می‌کنند.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد صرافی ارز دیجیتال والکس

بدون آن‌که سخن را به درازا بکشانیم، ویژگی‌های منحصربه‌فرد صرافی والکس را بررسی می‌کنیم تا خودتان تصمیم بگیرید:

  • صرافی والکس بیش از ۵ سال است که در این حوزه فعالیت کرده و یکی از قدیمی‌ترین‌ها به‌شمار می‌رود.

  • این صرافی امنیت فوق‌العاده بالایی داشته و طی این سال‌ها هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر نقض امنیت در این صرافی به ثبت نرسیده است.

  • محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال را می‌توانید در والکس معامله کنید. درواقع اگر پورتفوی شما از چندین ارز دیجیتال تشکیل شده‌است، می‌توانید افزون بر خرید بیت کوین،‌ سایر رمزارزها را نیز از این پلتفرم خریداری کنید.

  • جالب است بدانید نخستین بات معامله‌گر ایران در صرافی والکس ارائه می‌شود.

  • آپشن‌هایی نظیر سکوی معاملاتی به شما کمک خواهند کرد تا با اعتبار مازادی که برای معاملات خود دریافت می‌کنید، سود خود را افزایش دهید.

کلام آخر

نکتهٔ مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که در دنیای کریپتو خودتان مسئول تمام معاملات خود هستید. هیچ یک از وب‌سایت‌ها و منابع، مسئولیتی در قبال سود و زیان شما نخواهند داشت. ازاین‌رو بهتر است با اطلاعات کامل وارد دنیای معاملات شده و خرید بیت کوین و سایر ارزها را دنبال کنید. برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال و بررسی نمودار بیت کوین، می‌توانید به وب‌سایت والکس مراجعه کنید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل