هاست پرسرعت
خودرو

خطر آتش‌سوزی در کمین ۹۱ هزار کیا و هیوندای مدل ۲۰۲۳

خطر آتش‌سوزی در کمین ۹۱ هزار کیا و هیوندای مدل ۲۰۲۳

کیا و هیوندای برای بیش از ۹۱ هزار دستگاه از محصولات مختلف خود که به دلیل مشکلی در پمپ روغن گیربکس با خطر آتش‌سوزی مواجه هستند فراخوان صادر کرده‌اند.

کیا و هیوندای برای بیش از ۹۱ هزار دستگاه از محصولات خود در ایالات‌متحده به خاطر خطر آتش‌سوزی فراخوان صادر کرده و از مالکین خواسته‌اند خودروهای خود را خارج از ساختمان‌ها پارک کنند. دلیل این مشکل و فراخوان دو شرکت کره‌ای، ایرادی در پمپ برقی روغن گیربکس است. یکی از خازن‌های روی کنترلر پمپ روغن مشکل دارد که می‌تواند به برد پمپ، کانکتور و دسته سیم‌ها آسیب بزند و این مشکل خطر آتش‌سوزی را به دنبال خواهد داشت.

خطر آتش‌سوزی در کمین ۹۱ هزار کیا و هیوندای مدل ۲۰۲۳

مجموعاً ۵۲ هزار دستگاه هیوندای مشمول این فراخوان هستند که شامل پالیسید مدل ۲۰۲۳، توسان مدل ۲۰۲۳، سوناتا مدل ۲۰۲۳، الانترا مدل ۲۰۲۳ و کُنا مدل ۲۰۲۳ می‌شود. از محصولات کیا هم ۳۹,۷۶۵ دستگاه از خودروهای سول مدل ۲۰۲۳، اسپرتیج مدل ۲۰۲۳ و سلتوس مدل ۲۰۲۳ مشمول این فراخوان هستند. این دو شرکت در ماه سپتامبر رسماً فراخوان مذکور را به مالکین خودروهای مشکل‌دار اعلام خواهند کرد. در این خودروها، در صورت لزوم مجموعهٔ پمپ روغن گیربکس به‌صورت رایگان تعویض خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۸ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا