هاست پرسرعت
بازی

خلاصه‌ای از داستان فیلم The Marvels منتشر شد

خلاصه‌ای از داستان فیلم The Marvels منتشر شد

فیلم ابرقهرمانی The Marvels زمینه‌ساز همکاری 3 شخصیت کاملاً متفاوت خواهد بود.

یکی از آثار مورد انتظار در فاز جدید دنیای سینمایی مارول، دنباله فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) تحت عنوان The Marvels (مارول‌ها) می‌باشد که ماجراجویی جدید کارول دنورز را پس از آخرین فیلم انتقام‌جویان به تصویر خواهد کشید.

طبق تازه‌ترین اطلاعات منتشر شده، این فیلم روایت‌گر همکاری 3 ابرقهرمان از دنیای سینمایی مارول خواهد بود. پس از آن که کارول دنورز خاطرات خود را بازیابی کرد و به مبارزه بر علیه نیروهای شرور کری پرداخت، ناخواسته زمینه‌ساز بی‌ثباتی جهان فرای سیاره زمین شده است. با این حال زمانی که به صورت اتفاقی با کرم‌چاله‌ای در فضا مواجه می‌شود که دست پرورده نژاد کری بوده است، قدرت‌های او با کامالا خان و مونیکا رمبو در هم آمیخته شده و مجبور می‌شوند تا برای نجات جهان به همکاری با یکدیگر بپردازند.

در پایان سریال Ms. Marvel (خانم مارول) نیز شاهد اشاره‌ای به این مسئله بودیم که حیرت طرفداران را در پی داشته است. با توجه به اشاره‌ای که به کرم‌چاله شده است، رویداد رخ داده می‌تواند در نزد مخاطبین منطقی جلوه نماید.

تبلیغات

این دنباله توسط نیا داکوستا کارگردانی شده و مگان مک‌دانل نیز وظیفه نگارش فیلم‌نامه آن را بر عهده داشته است. از بازیگران آن نیز می‌توان به نام‌هایی همچون بری لارسون، ایمان ولانی و تیونا پریس اشاره کرد.

فیلم The Marvels در تاریخ 28 ژوئیه 2023 (6 مرداد 1402) در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

GOD OF WARmitia KaramazovBoogimanAhmad_TRata.expressKhafiDARKSIREN

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا