هاست پرسرعت
خودرو

خودروهای رونالدو؛ کلکسیون پردرآمدترین فوتبالیست جهان

خودروهای رونالدو؛ کلکسیون پردرآمدترین فوتبالیست جهان

کریستیانو رونالدو علاوه‌بر منابع مالی متنوع، علاقه بسیار زیاد به خودروهای مختلف دارد. او به عنوان یکی از پردرآمدترین ورزشکاران دنیا، مالک کلکسیونی کم‌نظیر از مدل‌های مختلف است.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

ثروتمندان دنیا علایق متفاوت دارند اما به ندرت، بیش از ۱۰ خودرو را نگه‌داری می‌کنند. از سویی دیگر، هنرمندان، ورزشکاران و تاجران متعدد در کشورهای مختلف جهان دیده می‌شوند که رسما، کلکسیونر خودرو هستند.

خرید مدل‌های متنوع از کلاس بدنه‌های متفاوت، دلیل مشخصی ندارد. بعضی افراد صرفا علاقه‌مند خودروها هستند و بعضی دیگر، وسایل نقلیه را با هدف جلب توجه می‌خرند. گروهی از کلکسیونرها نیز، خودروهای خاص را برای سرمایه‌گذاری و کسب سود انتخاب می‌کنند.

بوگاتی رونالدو کلکسیون

با نگاهی به خودروهای تحت مالکیت کریستیانو رونالدو و میزان درآمد او، می‌توان مطمئن شد که ثروتمندترین فوتبالیست جهان به‌دنبال سرمایه‌گذاری و منافع مالی از وسایل نقلیه نیست. ورزشکار ۳۸ ساله پرتقالی که در حوزه‌های مختلف تجاری فعالیت می‌کند، نه‌تنها علاقه شخصی به دنیای خودرو دارد؛ بلکه از جلب توجه نیز لذت می‌برد. مجموع این شرایط، کریستیانو رونالدو را به یک کلکسیونر خودرو تبدیل کرده است.

در ادامه مطلب ۲۰ نمونه از مشهورترین خودروهای خریداری شده توسط کریستیانو رونالدو معرفی شده‌اند. براساس اطلاعات موجود، مدل‌های متنوع تحت مالکیت این فوتبالیست، تعداد بیشتری را شامل می‌شود که احتمالا از دید خبرنگاران مخفی مانده‌اند. هم‌اکنون ارزش دارایی‌های رونالدو، حدود ۵۰۰ میلیون دلار برآورد می‌شود.

بوگاتی ویرون، شیرون و سنتودیه‌چی

شایعاتی مبنی بر خرید بوگاتی بولاید توسط رونالدو شنیده می‌شوند اما او هنوز با این ابرخودرو دیده نشده است. در عوض، ویرون سیاه، شیرون نقره‌ای و سنتودیه‌چی سفیدرنگ در کلکسیون رونالدو وجود دارند.

بوگایت سنتودیه‌ چی

ظاهرا فوتبالیست پرتغالی برای سنتودیه‌چی، حدود ۱۰ میلیون دلار پرداخته است. بوگاتی شیرون با قیمت ۲/۱۵ میلیون دلار و بوگاتی ویرون با قیمت ۱/۷ میلیون دلار توسط او خریداری شده‌اند. با این حساب، سه‌گانه رونالدو تاکنون بیش از ۱۳ میلیون دلار هزینه داشتند.

رولزرویس فانتوم و رولزرویس کالینان

تصاویر منتشر شده از رولزرویس فانتوم رونالدو، مدل پایه با حدود قیمت ۴۰۰ هزار دلار را نشان می‌دهند اما ظاهرا نسخه‌ی ویژه از کالینان نیز در کلکسیون او وجود دارد که تقریبا ۹۰۰ هزار دلار هزینه خرید داشته است.

رولزرویس کالینان

رولزرویس کالینان در بازار جهانی، به قیمت ۳۶۰ هزار دلار فروخته می‌شود اما ظاهرا نمونه تحت مالکیت رونالدو کاملا سفارشی محسوب می‌شود. این مدل، زمانی که بازیکن پرتقالی برای یوونتوس در ایتالیا بازی می‌کرد، خریداری شد.

مکلارن سنا

سنا در زمان رونمایی، گران‌ترین محصول مکلارن بود و به عنوان یک خودروی ویژه با توانایی عالی برای رانندگی پیست مطرح شد.

مکلارن سنا

ظاهرا تنها مکلارن موجود در کلکسیون رونالدو، یک دستگاه سنا با رنگ نقره‌ای و جزئیات سیاه است. این مدل با قیمتی حدود یک میلیون دلار، سال ۲۰۱۹ خریداری شد.

فراری ۵۹۹GTO و ۵۹۹GTB و F430

رونالدو در زمان بازی برای رئال مادرید، سه دستگاه فراری به کلکسیون خود اضافه کرد. این فوتبالیست علاقه‌ به سری ۵۹۹ را با خرید ۲ نسخه‌ی GTO و GTB نشان داد. حدود قیمت پرداختی برای انواع فراری ۵۹۹ در زمان تولید، ۳۲۰ تا ۴۰۰ هزار دلار بود.

فراری 599GTO

یکی از اولین خودروهایی لوکس خریداری شده توسط رونالدو، فراری F430 است. آغاز شهرت و درآمد نجومی این بازیکن، هنگام بازی برای منچستر یونایتد، دلیل خوبی برای خرید F430  با قیمت تقریبی ۳۰۰ هزار دلار فراهم کرد. این مدل حالا یکی از قدیمی‌ترین خودروهای موجود در کلکسیون رونالدو محسوب می‌شود.

بنتلی کنتیننتال GT و فلاینگ اسپور

علاوه‌بر دو دستگاه رولزرویس، دو مدل بنتلی هم در کلکسیون رونالدو وجود دارند. کنتیننتال GT و فلاینگ اسپو، ظاهرا در هنگام قراداد با منچستریونایند توسط بازیکن پرتقالی خریداری شده‌اند اما بیش از ۱۰ سال اختلاف زمانی برای آن‌ها دیده می‌شود.

بنتلی کنتیننتال GT

کنتینتال GT اسپید فرمان راست رونالدو با بدنه سیاه و تزئینات داخلی سفید، سال ۲۰۰۸ با قیمت ۲۴۰ هزار دلار خریداری شد. فلاینگ اسپور آبی تیره، سال ۲۰۲۱ و زمان بازگشت رونالدو به منچستر یونایتد، ۳۱۲ هزار دلار هزینه خرید داشته است.

لامبورگینی اونتادور LP700-4

نگاهی به مجموعه خودروهای رونالدو، نشان می‌دهد که این ورزشکار تعصب خاصی به یک برند یا سبک بدنه ندارد. حالا علاوه‌بر انواع بوگاتی و رولزرویس و فراری، یک لامبورگینی هم در کلکسیون او دیده می‌شود.

لامبورگینی اونتادور

رونالدو پشت فرمان اونتادور LP700-4 سیاه‌رنگ، بارها شکار عکاسان شده است. حدود قیمت این سوپراسپرت  ۱۲ سیلندر در زمان خرید، ۳۲۰ هزار دلار بود.

مرسدس G کلاس برابوس، C200 و C کوپه و  S65 AMG کوپه و GLE63 AMG کوپه

ظاهرا مرسدس C200 و C کوپه رونالدو در زمان بازی برای اسپورتینگ لیسبون پرتقال خریداری شدند و یکی از اولین مدل‌های لوکس متعلق به او هستند. رقم پرداختی برای هرکدام از این خودروها، ۵۰ تا ۷۰ هزار دلار بوده است.

مرسدس G کلاس برابوس

در سال‌های اخیر، S65 AMG کوپه و شاسی بلند GLE63 AMG کوپه خودروهای مورد استفاده برای تردد روزانه رونالدو بودند. یک دستگاه G63 برابوس سیاه رنگ هم سال ۲۰۲۱ توسط همسر دومش به او هدیه داده شد. همچنین برای مدتی کوتاه، رونالدو پشت فرمان مرسدس بنز SLS سفیدرنگ حضور داشت اما ظاهرا خودروی مذکور به مالک دیگری واگذار شده است.

استون مارتین DB9

دیگر خودروی فرمان راست در کلکسیون رونالدو، استون مارتین DB9 است. این مدل نیز، سال گذشته هنگام بازگشت کریستیانو به منچستریونایتد، با پرداخت ۲۰۰ هزار دلار خریداری شد.

مازراتی گرن کابریو

رونالدو در سال ۲۰۱۱ اولین و آخرین مازراتی خود را خرید. رقم پرداختی برای گرن توریسمو کروک (گرن کابریو) ۱۴۰ هزار دلار بود.

مازراتی گرن کابریو

گرن کابریو رونالدو، صندلی سفید، بدنه سیاه و سقف پارچه‌ای قرمز دارد. این خودرو برای مدتی حدود یک سال، زمان حضور بازیکن پرتقالی در رئال مادرید، مورد استفاده رونالدو بود.

پورشه ۹۱۱ کررا و کاین

از تصاویر موجود می‌توان نتیجه گرفت پورشه کاین نقره‌ای رنگ، اولین خودروی رونالدو هنگام حضور در منچستر یونایتد بوده است. کاین نسل اول با ساختار فرمان راست، همچنان در کلکسیون رونالدو وجود دارد.

کاین توربو تیونینگ منصوری

پورشه ۹۱۱ کررا کابریوله S خاکستری رنگ، هنگام حضور رونالدو در رئال مادرید با حدود قیمت ۱۳۰ هزار دلار خریداری شد. براساس شنیده‌های غیررسمی، کاین توربو تیونینگ منصوری با رنگ بدنه‌ی سفید و کاپوت سیاه هم در کلکسیون رونالدو وجود دارد.

بی ام و M6

رونالدو حدود ۲۰ سال پیش، تنها بی‌ام‌و خود را خرید. این خودروی سیاه‌رنگ فرمان راست از سری M6 با پرداخت ۱۱۰ هزار دلار، سال ۲۰۰۴ هنگام حضور رونالدو در منچستر یونایتد خریداری شده است.

آئودی R8 و RS7 و RS6 آوانت

آئودی یکی از حامیان مالی رئال مادرید در زمان قرارداد رونالدو با این باشگاه اسپانیایی بود. این شرایط، فرصت مناسب در اختیار بازیکنان رئال مادرید گذاشت تا محصولات متنوع آئودی را در اختیار داشته باشند.

آئودی audi rs7

احتمالا به دلیل تشابه اسمی آئودی RS7 و برند تجاری رونالدو CR7، این خودرو مورد توجه بازیکن پرتقالی قرار گرفت. علاوه‌بر این خودروی سیاه‌رنگ، R8 سفید و RS6 آوانت خاکستری هم در کلکسیون رونالدو وجود دارند. ارزش هرکدام از این خودروها حدود ۱۰۰ هزار دلار برآورد می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۴۸ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا