هاست پرسرعت
بازی

خوش قیمت و خوش بر و رو ایسوس از راه رسید

خوش قیمت و خوش بر و رو ایسوس از راه رسید

تجربه بازی‌های 1080p با قیمتی مقرون به صرفه با سری جدید کارت گرافیک‌های GTX 1630 ایسوس

چیپست‌ GeForce GTX شرکت انویدیا برای قدرت بخشیدن به کیس‌های گیمینگ اقتصادی بازگشته است. ایسوس به عنوان پرفروش‌ترین برند کارت‌گرافیک در دنیا از دو نسخه سفارشی شده مجهز به جدیدترین چیپست GTX شرکت انویدیا که بر پایه معماری Turing می‌باشند، رونمایی نمود: ASUS TUF Gmaing GeForce GTX 1630 و ASUS Phoenix GeForce GTX 1630.

خوش قیمت و خوش بر و رو ایسوس از راه رسید

کارت گرافیک ASUS Phoenix GeForce GTX 1630 به صورت تک فن با فناوری انحصاری ایسوس یعنی Axial طراحی شده است و فن به کار رفته روی این کارت گرافیک مجهز به بلبرینگ دوگانه می‌باشد و با توجه به دارا بودن استاندارد IP5X در برابر گرد و غبار نیز مقاوم است. غول تایوانی این کارت گرافیک را با استفاده از فناوری منحصر به فرد Auto-Extreme تولید کرده است که با توجه به عدم دخالت انسان و نیز لحیم‌کاری یکباره برد PCB، منجر به طول عمر بالا و کیفیت بهتر کارت گرافیک خواهد شد. بدین ترتیب برای سال‌های آینده می‌توان با توجه به پایداری و طول عمر بالا به آن اطمینان کرد.

کارت گرافیک ASUS Phoenix GeForce GTX 1630 با توجه به طول کوتاهش که کمتر از 20 سانتی‌متر می‌باشد و ابعاد مناسبش که تنها نیاز به اشغال فضای دو اسلات دارد، گزینه مناسبی برای کیس‌های کوچک به شمار می‌رود. این کارت گرافیک با پورت‌های Display Port 1.4a، HDMI 2.0b و DVI-D می‌تواند گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان به استفاده از چند مانیتور هنگام کار باشد.

خوش قیمت و خوش بر و رو ایسوس از راه رسید

برای کسانی که به دنبال قدرت بیشتر هستند، ایسوس کارت گرافیک‌های ASUS TUF Gmaing GeForce GTX 1630 و ASUS TUF Gmaing GeForce GTX 1630 OC Edition را ارائه کرده است. این کارت گرافیک‌ها با افزایش کلاک تا 1815 مگاهرتز در نسخه OC و 1845 مگاهرتز در حالت اورکلاک و 4 گیگابایت رم از نوع GDDR6 می‌تواند گزینه مناسبی برای بازی‌های آنلاین در رزولوشن 1080p باشند. این دو کارت گرافیک با اشغال 2.3 اسلات فضا و طول کمی بیشتر از 20 سانتی‌متر عرضه شده‌اند که می‌توانند در بسیاری از کیس‌ها به راحتی قرار بگیرند. ایسوس برترین تولید کننده قطعات کامپیوتری در دنیا از فناوری منحصر به فرد خود یعنی Auto-Extreme که پیش‌تر توضیح آن نیز داده شد، در تولید این دو مدل بهره گرفته است. همچنین جهت آزمایش‌های اضافی جهت بررسی کیفیت و سازگاری بالای سری TUF Gaming کارت‌ گرافیک‌های تولیدی این خانواده تا 144 ساعت مورد تست قرار می‌گیرند تا هرگز کاربر در ارتباط با عملکرد این کارت‌ها نگرانی نداشته باشد.

تبلیغات

کارت گرافیک ASUS TUF Gmaing GeForce GTX 1630 از پورت‌های Display Port 1.4a، HDMI 2.0b و DVI-D بهره می‌برد و مناسب افرادی است که علاقه دارند از جند مانیتور استفاده کنند. این کارت گرافیک همچنین مجهز به فناوری G-SYNC شرکت انویدیا نیز می‌باشد که از بریدگی و چندپاره شدن تصویر هنگام بازی‌های کامپیوتری جلوگیری می‌نماید.

در دنیای گیمینگ امروز و در کشور ما بودجه حرف اول را می‌زند. نیاز کاربران به کارت گرافیکی که قیمت پایین و مقرون به صرفه داشته باشد و پردازش مناسبی را برای کاربر به ارمغان بیاورد، هرروز بیشتر از قبل می‌شود. در انتها لازم به ذکر است، کارت گرافیک‌های ASUS TUF Gmaing GeForce GTX 1630 و ASUS Phoenix GeForce GTX 1630 گزینه مناسبی برای تجربه بازی‌های کامپیوتری با رزولوشن 1080p با قیمتی مقرون به صرفه بشمار می‌رود.

Free as the windmajidamGAMER 1995AMIR WAZOWSKImeysambChris redfieldamir_hasanpoorMr.BadGuya.r.t

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا