هاست پرسرعت
بازی

داستان ریمیک Splinter Cell برای مخاطبان امروزی به‌روزآوری می‌شود

داستان ریمیک Splinter Cell برای مخاطبان امروزی به‌روزآوری می‌شود

آگهی شغلی تازۀ یوبیسافت (Ubisoft)، نشان می‌هد که ریمیک Splinter Cell قرار است برای جذب نسل جدید بازی‌بازان از یک داستان بازنویسی شده استفاده کند.

طبق گزارشات، استودیوی یوبیسافت تورانتو (Ubisoft Toronto) در حال استخدام یک نویسندۀ سناریو برای به‌روزآوری روایت بازی اصلی جهت جذب «مخاطبان امروزی» است.

شرکت یوبیسافات در آذرماه سال گذشته، رسماً از بازی Splinter Cell Remake رونمایی کرد. نسخۀ اصلی این عنوان اکشن و مخفی‌کاری در سال 2002 میلادی به صورت انحصاری زمانی برای ایکس باکس انتشار یافته بود.

گفته شده که ریمیک این عنوان با استفاده از موتور بازی‌سازی اسنودراپ (Snowdrop) در حال انجام است؛ از این انجین در توسعۀ The Division، بازی‌های آیندۀ Star Wars و Avatar: Frontiers of Pandora استفاده شده است. یوبیسافت متذکر شد که با این موتور بازی‌سازی، «علاوه بر جلوه‌های بصری و گیم‌پلی امروزی، سایه و نورپردازی پویایی که این سری با آن شناخته می‌شود» را ارائه خواهد داد.

داستان بازی Splinter Cell روی شخصیت سم فیشر (Sam Fisher)، یک مأمور عملیات‌های ویژۀ آژانس امنیت ملی آمریکا، تمرکز دارد. در حالی که تروریسم سایبری و تنش‌های بین‌المللی خطر وقوع یک جنگ جهانی جدید را ایجاد می‌کنند، سم فیشر با عملیات‌های سرّی خود سعی بر حفظ نظم جهانی دارد.

تبلیغات

در آگهی شغلی نویسندۀ سناریو آمده است:

با استفاده از اولین بازی Splinter Cell به عنوان پایه و اساس کار، داستان بازی را برای مخاطبان امروزی بازنویسی و به‌روزآوری می‌کنیم.

می‌خواهیم در حالی که روح و موضوع بازی اصلی را حفظ می‌کنیم، با کندوکاو شخصیت‌های این بازی و دنیای آن، تلاش کنیم که آن‌ها را واقعی و باورپذیر جلوه دهیم.

شما به عنوان یک سناریونویس در استودیوی یوبیسافت تورانتو، به تیم روایی ملحق خواهید شد و به ساخت یک تجربۀ منسجم و درگیرکننده برای طیف جدیدی از طرفداران Splinter Cell خواهید پرداخت.

به نظر شما آیا یوبیسافت هم با این عنوان می‌تواند در زمینۀ ریمیک موفق عمل کند؟

matrix4221489Dr.PyroDARKSIRENmeysambvitto corleonemahdi12345Tlou part 2 game of the centuryAQUARIUSvahid gamerStar Fireامیر حسینEzio Auditore da Firenze

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا