هاست پرسرعت
بازی

داستین هافمن به فیلم پر ستاره Megalopolis پیوست

داستین هافمن به فیلم پر ستاره Megalopolis پیوست

داستین هافمن قرار است در فیلم پر ستاره Megalopolis ساخته فرانسیس فورد کوپولا نقش‌آفرینی کند.

فرانسیس فورد کوپولا (Francis Ford Coppola) برای فیلم بعدی خود بازیگران بزرگ و زیادی را گردهم آورده و به تازگی نیز داستین هافمن (Dustin Hoffman) را به خدمت گرفته است. این فیلم تازه به عنوان فیلم مگالوپلیس (Megalopolis) شناخته می‌شود.

علاوه بر بازیگر برنده جایزه اسکار داستین هافمن، چندین بازیگر تازه نیز به جمع بازیگران فیلم «مگالوپلیس» اضافه شده‌اند که شامل کلویی فاینمن (Chloe Fineman)، ایزابل کوسمن (Isabelle Kusman)، دی بی سوئینی (D.B. Sweeney) و بیلی آیوز (Bailey Ives) است.

فرانسیس فورد کوپولا برای چندین دهه است که به دنبال ساخت فیلم «مگالوپلیس» است و بودجه‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری برای آن در نظر گرفته، بودجه‌ای که بیشترش را از هزینه‌های شخصی‌اش تامین کرده است.

تبلیغات

قبلا نیز بازیگران برجسته و بزرگی به فیلم «مگالوپلیس» اضافه شده بودند که از جمله آن‌ها می‌توان آدام درایور (Adam Driver)، ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel) و فارست ویتاکر (Forest Whitaker) در نقش‌های اصلی را نام برد.

از جمله بازیگران مکمل این فیلم نیز می‌توان به جان ویت (Jon Voight)، لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne)، تالیا شایر (Talia Shire)، شایا لباف (Shia LaBeouf) و تعداد زیاد دیگری اشاره کرد.

در حال حاضر نیز هیچ تاریخی برای اکران فیلم «مگالوپلیس» تعیین نشده است.

منبع: movieweb

DARKSIREN

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا