هاست پرسرعت
بازی

دانلود ۹۰ ویدیو لو رفته از GTA 6 با لینک مستقیم؛ ۱ ساعت فوتیج

دانلود ۹۰ ویدیو لو رفته از GTA 6 با لینک مستقیم؛ ۱ ساعت فوتیج

چند ساعت پیش ۹۰ ویدیو به مدت تقریباً ۱ ساعت از GTA 6، بازی در حال توسعه راک‌استار گیمز، ناشری که به رازداری و در نهایت برآوردن کردن انتظارات ماورای تصور شهره است، فاش شد.

این خبر برای بسیاری از افراد باورکردنی نیست. جمعیت عظیمی از گیمرها در سراسر جهان به این خاطر ابراز ناراحتی و همچنین نگرانی کرده‌اند. ظاهراً تا مدت‌ها پس‌لرزه‌های این ویدیوها را شاهد خواهیم بود و عواقب آن با ما همراه خواهد شد.

با این حال خبری از جزئیات داستانی و بخش‌های کلیدی نیست و ظاهراً موارد افشا شده تنها روی قسمت‌هایی منعطف هستند که گیمرها یا آن‌ها را پیش‌بینی می‌کردند یا گزارش‌های غیررسمی قبلاً خبر از وجود آن‌ها داده بودند. هر چند نمی‌توان آسیب‌های این رفتار را نادیده گرفت اما احتمالاً موارد تاثیرگذاری برای شما اسپویل نخواهند شد.

تبلیغات
دانلود ویدیوهای لو رفته GTA 6

به همین ترتیب به احتمال قوی، طی ساعت‌‌ها و روزهای آینده بارها و بارها با ویدیوهای لو رفته مواجه خواهید شد. به همین دلیل ما تمام ۹۰ ویدیو فاش شده را بررسی و تحلیل خودمان را از GTA 6 ارائه کردیم که می‌توانید از این لینک آن را مطالعه کنید.

از طرفی اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و قصد دارید همه ۹۰ عدد ویدیو را تماشا کنید، می‌توانید آن‌ها را با لینک مستقیم از gsxr دانلود نمایید. با کلیک روی لینک زیر به دایرکتوری ویدیوها که روی سرورهای gsxr آپلود شده‌اند، منتقل شوید. با کلیک روی هر لینک، دانلود آن ویدیو آغاز می‌شود.

ورود به صفحه دانلود
Ali984علیAhmad_TRInvisible bearded usermeysambامیرvahid gamerLonesome guy

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا