هاست پرسرعت
خودرو

دانگ فنگ شاین مکس ایران خودرو رونمایی شد

دانگ فنگ شاین مکس ایران خودرو رونمایی شد

گروه صنعتی ایران خودرو امروز طی مراسمی از سدان جدید خود با نام دانگ فنگ شاین مکس (Shine Max) رونمایی کرد. این خودرو قرار است در دو تیپ بنزینی و هیبریدی به صورت وارداتی توسط شرکت ایساکو کیش به بازار عرضه شود.

به گزارش gsxr، مراسم رونمایی از دانگ فنگ آئولوس شاین مکس طبق روال معمول روابط عمومی ایران خودرو، با عدم اطلاع رسانی و پوشش ضعیف خبری در مرکز تحقیقات این شرکت برگزار شد.

دانگ فنگ شاین مکس یک سدان نسبتا بزرگ با امکانات متنوع است؛ پیش‌بینی می‌شود این محصول با قیمت کمتر از ۲ میلیارد تومان به بازار عرضه شود. بنابر اعلام عظیمی مدیرعامل ایران خودرو در فاز نخست ۴۵۰۰ نمونه بنزینی و هیبریدی این خودرو بصورت وارداتی و در فاز بعدی نمونه هیبریدی آن در ایران تولید می‌شود. قرار است تا پاییز روند واردات محصول هیبریدی-بنزینی آغاز شود.

دانگ فنگ شاین مکس ایران خودرو رونمایی شد

مشخصات فنی دانگ فنگ شاین مکس (Shine Max)

دانگ فنگ شاین مکس (Shine Max) در دو مدل بنزینی و هیبریدی عرضه می‌شود. مدل بنزینی این خودرو مجهز به یک موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو است که با استفاده از سیستم تزریق مستقیم سوخت GDI، قادر به تولید ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است. این قدرت از طریق گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه تر (WET) می‌شود و دارای سه مد رانندگی اسپرت، نرمال و اکو است. این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۶.۲ لیتر بنزین مصرف می‌کند. سیستم تعلیق جلو از نوع مک فرسون و تعلیق عقب از نوع مولتی لینک است.

دانگ فنگ شاین مکس ایران خودرو رونمایی شد

دانگ فنگ شاین مکس در نسخه هیبریدی دارای یک موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو و یک موتور برقی است. این سیستم هیبریدی قادر به تولید ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است. وزن این نسخه ۷۴ کیلوگرم نسبت به مدل بنزینی بیشتر شده است. این نسخه در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۴.۳ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

امکانات ایمنی و رفاهی دانگ فنگ شاین مکس (Shine Max)

این خودرو در تیپ فول مجهز به طیف وسیعی از امکانات ایمنی و رفاهی همچون: چراغ‌های LED جلو و عقب، سقف پانورامیک، نورپردازی داخلی، سامانه دستیار رانندگی خودران (ADAS) به همراه اتوپارک، صندلی‌های برقی با قابلیت تنظیم گودی کمر و حافظه به همراه سردکن و ماساژور صندلی راننده و همچنین دوربین ۳۶۰ درجه می‌باشد.

دانگ فنگ شاین مکس ایران خودرو رونمایی شد

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۳۶ رای

حتما بخوانید : قیمت روز موتورسیکلت

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا