هاست پرسرعت
بازی

درآمد حاصل از Call of Duty: Modern Warfare 2 از 1 میلیارد دلار گذشت

درآمد حاصل از Call of Duty: Modern Warfare 2 از 1 میلیارد دلار گذشت

شوتر جدید اکتیویژن (Activision) و اینفینیتی وارد (Infinity Ward) یعنی Call of Duty: Modern Warfare 2 به شکست رکوردهای فروش ادامه می‌دهد. این بازی به تازگی رکورد خیره‌کننده‌ی دیگری را به جا گذاشته است.

2021 برای Call of Duty سال چندان درخشانی نبود و شاهد عملکرد نسبتا ضعیف Vanguard بودیم. با این حال به نظر می‌رسد که جریان با عرضه‌ی بازی جدید این سری عوض شده است. تنها سه روز پس از عرضه‌ی Call of Duty: Modern Warfare 2 این بازی توانست سود 800 میلیون دلاری را برای اکتیویژن به ارمغان بیاورد. اکتیویژن به تازگی اعلام کرده که این بازی حالا به دستاورد بزرگ دیگری رسیده است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 توانسته در 10 روز اول عرضه‌ی خود از 1 میلیارد دلار درآمد عبور کند. این مهم آن را به پرفروش‌ترین Call of Duty تاریخ در این مدت زمان تبدیل می‌کند. پیش از این Call of Duty: Black Ops 2 برای رسیدن به این رقم به 15 روز زمان نیاز داشت. از زمان عرضه بیش از 200 میلیون ساعت در سرتاسر جهان صرف تجربه‌ی Call of Duty: Modern Warfare 2 شده است. بابی کاتیک (Bobby Kotick)، مدیر عامل اکتیویژن، در این مورد گفته:

توسعه‌دهندگان ما، در کنار تمام تیم اکتیویژن بلیزارد، ستون فقرات تعهد ما به خدمت‌رسانی به میلیون‌ها بازیکن در سرتاسر جهان است. من به شدت به تلاش‌های بی‌نظیر تیم‌های Call of Duty و دستاورد آن‌ها با Modern Warfare 2 افتخار می‌کنم. Call of Duty: Modern Warfare 2 سریع‌تر از همیشه میلیون‌ها بازیکن را خشنود کرده است.

تبلیغات

پیش از این هم‌چنین اعلام شده بود که بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 بهترین شروع تاریخ این فرنچایز را در فروشگاه پلی استیشن داشته است. جوهانا فریس (Johanna Faries)، مدیر امور کلی اکتیویژن بلیزارد، هم در این باره گفته:

جریان فوق‌العاده‌ای که Modern Warfare 2 را به جلو می‌راند بازتاب مستقیمی از انرژی و علاقه‌ی جامعه‌ی Call of Duty ما است. ما منتظر پشتیبانی بی‌نظیر از Warzone 2.0 در هفته‌ی آینده بوده و به دنبال ارائه‌ی بهترین تجربه به بهترین جامعه‌ی بازیکنان جهان هستیم.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در حال حاضر روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پلتفرم PC در دسترس است. حالت چندنفره جدید این بازی با نام DMZ و هم‌چنین Warzone 2.0 به صورت کامل در هفته‌ی آینده رونمایی خواهند شد. Ranked Play هم در سال 2023 به این بازی اضافه خواهد شد.

Invisible bearded userainzParham_ShعلیKianEnze (Ragnorak is coming)صدرا کرمانشاهیCOBALT.@alistarAmir abdoliElise French Gamerامیر حسینmahdi12345BlackCity

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا