هاست پرسرعت
خودرو

دریفت های هیجان‌انگیز با فورد موستانگ در جاده‌های کوهستانی!

دریفت های هیجان‌انگیز با فورد موستانگ در جاده‌های کوهستانی!

یک خودروی عضلانی پرقدرت با انتقال خروجی پیشرانه به چرخ های عقب! این فرمول روی فورد موستانگ به معنی تولید یک خودروی دریفت تمام‌عیار خواهد بود؛ و درست در ویدئوی پیش رو خواهید دید که این خودرو در جاده‌های کوهستانی چه آتشی بر پا می‌کند!

بازیگران این ویدئوی جذاب در جاده‌های کوهستانی نه یک دستگاه بلکه دو دستگاه فورد موستانگ هستند که برای مسابقات دریفت تولید شده‌اند. هدف از تولید آن‌ها نیز عبور از کل جاده‌های پر پیچ و خم کارولینای شمالی بوده است. این مأموریت با موفقیت انجام شده و جای تعجبی هم ندارد زیرا پشت فرمان کسی نبوده به جز Vaughn Gittin Jr.

این راننده مشهور که با نام JR هم شناخته می‌شود در دنیای دریفت به خاطر عملکرد حرفه‌ای خود به ویژه پشت فرمان موستانگ معروف شده است. او قهرمان مسابقات فرمولا دریفت سال ۲۰۱۰ و ۲۰۲۰ بوده و این عناوین را با خودروی موستانگ RTR Spec 5-D که از اسپانسری مانستر انرژی، نیتو تایر و فورد پرفورمنس برخوردار بوده کسب کرده است. JR در این ویدئو با هم‌تیمی خود چلسی دینوفا همراه شده است.

ویدئوی فیلم‌برداری شده هیجان‌انگیز و جذاب است و در آن می‌توانید پشت‌صحنه‌ها و البته حضور موستانگ مک ای را نیز تماشا کنید. البته که تصویربرداری چنین لحظات جذابی کار راحتی نیست و تلاش‌های زیادی می‌طلبد. نکته مهم اینکه جاده‌های کوهستانی عرض بسیار کمی داشته‌اند و به همین خاطر دریفت کردن در آن‌ها بسیار سخت و استرس‌زاست. همچنین میزان دودی که از لاستیک‌ها برخاسته کار تصویربرداری را نیز دشوار کرده است. البته JR تجربه زیادی در این زمینه دارد چراکه سال پیش به همراه دینوفا در ویدئوی نمایشی و با یک فورد برانکو کلاس اولترا ۴ ۴۴۰۰ حضور یافت. او همچنین با فورد موستانگ مک ای ۱۴۰۰ دست به شیرین‌کاری زده است. ویدئوی زیر ترکیبی از تصویربرداری زیبا و دریفت های پرسرعت است که قطعاً ارزش تماشا کردن را خواهد داشت.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا