دلیل تغییر ظاهر گور در فیلم Thor: Lover and Thunder مشخص شد

دلیل تغییر ظاهر گور در فیلم Thor: Lover and Thunder مشخص شد

تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Love and Thunder، در مورد تغییرات ظاهر گور در این فیلم نسبت به کمیک‌ها، توضیحاتی را ارائه کرد.

در فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: عشق و تندر)، شاهد اولین حضور شخصیت گور در دنیای سینمایی مارول هستیم. گور در فیلم ثور: عشق و تندر، علی‌رغم تمام شباهت‌هایی که به نسخه‌ی کمیک‌بوکی‌اش دارد؛ دارای تفاوت‌های غیرقابل انکاری نیز هست. شاید جالب باشد که بدانید از جمله دلایل این تغییر، اقتباس‌های سینمایی هری‌ پاتر هستند!

در مصاحبه‌ای با IGN، تایکا وایتیتی (Taika Waititi) کارگردان فیلم ثور: عشق و تندر پروسه‌ی تغییر ظاهر گور در این فیلم را تشریح کرد. او در این‌باره گفت:

صورت او در کمیک‌ها متأسفانه تا حدودی شبیه به ولدمورت است. من با خود گفتم: “مردم قطعاً به طور ناخودآگاه این مقایسه را انجام می‌دهند.” به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا طراحی او را کمی تغییر دهیم. هر چند که تم اصلی صورت و شمشیری که او داشت، بدون تغییر باقی ماند. در واقع مهم‌ترین اِلمان او برای ما، داستانش بود. این مهم‌ترین چیز بود.

همچنین کریستین بیل (Christian Bale) ستاره‌ی مشهور هالیوود که نقش گور را در فیلم ثور: عشق و تندر ایا کرده است؛ در رابطه با ظاهر او در این فیلم طی مصاحبه‌ای با Comicbook گفت:

من از فیلمبرداری اثری بر می‌گشتم که نیاز بود تا در آن فیلم کمی نحیف و بدون عضله به نظر برسم. من تصاویر گور در کمیک‌ها را دیدم و با خودم فکر کردم که ایفا کردن نقش بدین شکل امکان‌پذیر نیست. او در کمیک‌ها از لحاظ فیزیکی فرد بسیار قدرتمندی به نظر می‌رسد و با شرایطی که من در آن بودم؛ همچین چیزی امکان‌پذیر نبود.

ما فقط سه روز با تمام کردن یک فیلم و رفتن به استرالیا برای قرنطینه و سایر مسائل مربوط به پاندمی، فرصت داشتیم. در شرایط عادی، من معمولاً دوست دارم تا وقت بیشتری بین دو فیلم داشته باشم؛ اما پاندمی شرایط را جور دیگری دیکته کرد.

به نظر می‌رسد که تغییر ظاهر گور در فیلم ثور: عشق و تندر با دلایل بسیار منطقی و درستی انجام شده و با توجه به موفقیت فیلم، می‌توان گفت که شاید اگر ظاهر گور بیش از حد شبیه به کمیک‌ها طراحی می‌‌گشت؛ قیاس او با لرد ولدمورت به یک امر اجتناب‌ناپذیر برای بینندگان تبدیل می‌شد.

منبع: مووی وب

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل