هاست پرسرعت
بازی

دموی معروف Halo 2 در E3 به‌زودی قابل بازی خواهد بود

دموی معروف Halo 2 در E3 به‌زودی قابل بازی خواهد بود

شرکت 343i نسخه دمو معروف Halo 2 در E3 2003 را در پکیج The Master Chief Collection بازسازی می‌کند.

نسخه‌ی نمایشی Earthcity هرگز به نسخه نهایی Halo 2 نرسید، اما در آن زمان به طور جهانی به عنوان یک نمایش تقلبی در نظر گرفته می‌شد. IGN در پیش‌نمایش اصلی گفت:

در نسخه نمایشی هشت دقیقه‌ای، چیزهای کمی وجود دارد که واقعا ارزش داشته باشند.

همانطور که در یک پست وبلاگ Halo ذکر شده است، این دمو برای اولین بار به عنوان بخشی از پروژه Digsite، قابل بازی است. همچنین این به‌روزرسانی، محتوای پیش از انتشار را از نسخه اصلی Halo: Combat Evolved باز می‌گرداند. این مهم شامل انبوهی از محتویات مختلف از جمله مدل‌های قبلا دیده نشده، وسایل نقلیه، NPC‌ها، سلاح‌ها و حتی مراحل خاص می‌شود. در نهایت به طرفداران این امکان داده می‌شود که پس از نزدیک به دو دهه، تصویری از نسخه نمایشی معروف Halo 2 در ذهن خود داشته باشند.

با اینکه 343 امیدوار است آن را به تمام نسخه‌های Master Chief Collection بیاورد، اما گفت که نمی‌تواند بابت عرضه آن روی کنسول قولی بدهد. این امر به این دلیل است که انجام آن دشوار است. در این پست وبلاگ آمده است:

این یک فرآیند پیش پا افتاده نبود و احتمالا باید یک صفحه کامل از اخطارها را لایه‌برداری کنیم.

بسته The Master Chief Collection در سال 2014 منتشر شد، اما پس از انتشار به مقدار قابل توجهی پشتیبانی دریافت کرد. با انتشار این بسته روی PC، بازیکنان رایانه‌های شخصی نیز توانستند بعد از سال‌ها تجربه‌ای از فرنچایز محبوب Halo داشته باشند.

هادی صفاییامیر حسینmeysambfarshadxPlayground GamesJonah hexعلیSoldier (Wolf Edition)sorenaBahram

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا