دموی Wo Long: Fallen Dynasty هم‌اکنون در دسترس است

دموی Wo Long: Fallen Dynasty هم‌اکنون در دسترس است

به تازگی یک دمو از بازی Wo Long: Fallen Dynasty در دسترس قرار گرفته است. طرفداران از امروز تا بیست و ششم سپتامبر قادر به تجربه‌ی بازی جدید استودیوی Team Ninja هستند.

دموی بازی اکشن جدید Team Ninja یعنی Wo Long: Fallen Dynasty امروز در دسترس قرار گرفته و تا ده روز هم قابل بازی خواهد بود. البته باید گفت که این دمو فقط برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن 5 منتشر شده است.

ناشر این بازی یعنی شرکت Koei Tecmo در جریان لایو استریم خود در رویداد Tokyo Game Show این دمو را معرفی کرد. دموی بازی Wo Long: Fallen Dynasty شامل بخش آنلاین چندنفره بازی، قسمت خلق شخصیت و چندین قابلیت درون بازی مختلف می‌شود.

به عنوان جایزه می‌توانید با پایان رساندن این بازی آیتم Crouching Dragon Helmet را برای بازی اصلی کسب کنید. هم‌چنین در دمو یک نظرسنجی هم طراحی شده تا با پرسیدن نظر بازیکنان و دریافت بازخورد آن‌ها، روند توسعه‌ی بازی بهبود بخشیده شود. آن‌هایی که در این نظرسنجی شرکت کنند هم یک تصویر پس‌زمینه‌ی اریجینال را دریافت خواهند کرد.

تصاویر منتشر شده از دمو را در ادامه مشاهده می‌کنید:

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در جریان رویداد ایکس باکس و بتسدا در ماه ژوئن معرفی شد و در اوایل سال 2023 برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. این بازی از روز اول بر روی سرویس اشتراکی Game Pass هم در دسترس خواهد بود.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل