هاست پرسرعت
بازی

دنباله‌ی Cyberpunk 2077 به 350 الی 500 توسعه‌دهنده نیاز خواهد داشت

دنباله‌ی Cyberpunk 2077 به 350 الی 500 توسعه‌دهنده نیاز خواهد داشت

مدیر ارشد مالی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) یعنی آقای Piotr Nielubowicz به تازگی از Cyberpunk 2077 به عنوان نقطه مرجعی برای تخمین شمار توسعه‌دهندگان هر بازی استفاده کرده است.

سی‌دی پراجکت رد طی این هفته عناوین آینده‌ی استودیوی خود را معرفی کرد. از یک سه‌گانه‌ی The Witcher جدید گرفته تا یک آی‌پی اصلی جدید با نام Project Hader که توسط خود استودیو ساخته شده است. در این میان دنباله‌ی بازی Cyberpunk 2077 با اسم رمز Project Orion هم معرفی شده است که قرار توسط شعبه‌ی آمریکای شمالی سی‌دی پراجکت رد توسعه یابد. تیم توسعه‌ی اصلی بازی، از جمله طراح ارشد ماموریت‌های Cyberpunk 2077 یعنی Paweł Sasko، برای تاسیس این استودیوی جدید و کار کردن بر روی بازی به بوستون نقل مکان خواهند کرد.

در این میان این سوال پیش می‌آید که این بازی جدید برای توسعه به چند نفر نیاز خواهد داشت. این جا جایی است که پای مدیر ارشد مالی سی‌دی پراجکت رد یعنی Piotr Nielubowicz به وسط می‌آید. Nielubowicz در جلسه‌ی مالی جدید با سرمایه‌گذاران سی‌دی پراجکت رد در این باره گفت:

شعبه‌ی آمریکای شمالی شامل افرادی از استودیوی بوستون و استودیوی ونکوور خواهد شد. توسعه‌‌دهندگان از لهستان هم به توسعه‌ی این پروژه کمک خواهند کرد. از نظر تعداد نهایی توسعه‌دهندگانی که برای این پروژه نیاز داریم، به نظرم می‌توان از Cyberpunk 2077 به عنوان نقطه مرجع خوبی استفاده کرد. به نظرم می‌توان گفت که 350 الی 500 توسعه‌دهنده تخمین مناسبی برای پروژه‌ای به این بزرگی است.

تبلیغات

اندازه‌ی نهایی تیم توسعه‌ی بازی هر قدر باشد، سی‌دی پراجکت رد در حال حاضر مشغول تبلیغ موقعیت‌های شغلی بسیاری برای این استودیو در وبسایت خود است. هیچ پنجره‌ی عرضه‌ای برای Orion اعلام نشده است، پس احتمالا فاصله‌ی زیادی با این بازی داریم.

در حال حاضر سی‌دی پراجکت رد مشغول کار بر روی اولین و آخرین بسته الحاقی پولی و بزرگ بازی Cyberpunk 2077 با نام Phantom Liberty است. این بسته الحاقی در فاز نهایی توسعه‌ی خود به سر می‌برد و احتمالا در نیمه‌ی اول سال 2023 منتشر خواهد شد. هم‌چنین باید گفت که این بسته الحاقی تنها برای کنسول‌های نسل نهمی بوده و برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر نخواهد شد.

بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، سرویس استریم استدیا و پلتفرم PC در دسترس است.

DARKSIRENMasterArthurDr.Pyrovahid gamerامیرمتینBehzaaadMohsenj74هادی صفاییChris redfieldEzio Auditore da Firenze

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا