هاست پرسرعت
بازی

دوئین جانسون و کریس اوانز به فیلم Red One پیوستند

دوئین جانسون و کریس اوانز به فیلم Red One پیوستند

انتخاب بازیگران فیلم اکشن ماجراجویی «Red One» همچنان ادامه دارد و اخیرا دوئین جانسون، بازیگر مارول کریس اوانز و کرنان شیپکا به این فیلم پیوستند.

جزئیات داستان «Red One» و شخصیت‌های آن محفوظ نگه داشته می‌شود ولی گفته شده است که این فیلم سال آینده برای تعطیلات زمستانی از Amazon Prime Video منتشر خواهد شد. کرنان شیپکا (Kiernan Shipka) برای بازی در سریال «Chilling Adventures of Sabrina» نتفلیکس در نقش سابرینا سپلمن شناخته می‌شود. در کنار فیلم «Red One»، این بازیگر جوان پروژه‌های دیگری چون «Wildflower» را نیز در راه دارد.

اطلاعات زیادی از فیلم «Red One» در دست نیست ولی این فیلم به صورت یک فیلم اکشن ماجراجویی مناسب فصل تعطیلات کریسمس توصیف شده است. با وجود اطلاعات کم ما از داستان، تصور کردن راک دوئین جانسون (Dwayne Johnson)، با بدنی ورزیده و مسلسل به دست در حال نجات کریسمس و کریس اوانز (Chris Evans) در نقش یک شرور، که در گذشته ثابت کرده است به خوبی قادر به اجرای این نقش است، قطعا سرگرم کننده است.

تبلیغات

جانسون در باره این فیلم گفته است که این فیلم ترکیبی از فیلم‌های «MIRACLE ON 34TH STREET» و «HOBBS & SHAW» می‌باشد. به نظر می‌رسد که فیلم‌برداری این فیلم امسال شروع شود و در نهایت سال آینده برای فصل کریسمس منتشر خواهد شد.

منبع: مووی‌وب

عمو فیل کبیر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا