هاست پرسرعت
بازی

دونالد گلاور در فیلم Hypno-Hustler از دنیای مرد عنکبوتی بازی می‌کند

دونالد گلاور در فیلم Hypno-Hustler از دنیای مرد عنکبوتی بازی می‌کند

دونالد گلاور قرار است در فیلم Hypno-Hustler از دنیای سینمایی مرد عنکبوتی سونی نقش‌آفرینی کند.

بر اساس گزارش‌های تازه، قرار است فیلمی بر اساس یکی دیگر از دشمنان مرد عنکبوتی ساخته شود و دونالد گلاور علاوه بر بازی در نقش اصلی این فیلم، قرار است تولید آن را برعهده داشته باشد.

این فیلم تازه بر اساس شخصیت شرور هیپنو هاسلر (Hypno-Hustler) خواهد بود و این فیلم بخشی از دنیای سینمایی مرد عنکبوتی کمپانی سونی به شمار می‌رود. مایلز مورفی، پسر بازیگر و کمدین ادی مورفی وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این فیلم را برعهده دارد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد فیلم «هیپنو هاسلر» در دست نیست و هیچ عنوانی نیز برای آن اعلام نشده است و تنها مشخص شده که داستان این فیلم بر محوریت شخصیت هیپنو هاسلر خواهد بود که یکی از گمنام‌ترین دشمنان مرد عنکبوتی محسوب می‌شود.

تبلیغات

شخصیت هیپنو هاسلر برای اولین بار در سال ۱۹۷۸ میلادی در کتاب‌های کمیک معرفی شده بود و نام اصلی او نیز آنتوان دلسوین است که رهبر گروهی به نام Mercy Killers است. آن‌ها از فناوری هیپنوتیزم در سازهای خود بر روی مخاطبان خودشان بهره می‎‌برند تا بتوانند از آن‌ها سرقت کنند.

این شخصیت شرور چندان برجسته نیست و در برخی از موارد نیز در لیست بدترین شرورهای مرد عنکبوتی قرار گرفته است. با این حال، دونالد گلاور بیشتر سعی دارد تا به جنبه موزیکال این کاراکتر بپردازد و همین که این شخصیت مورد توجه مخاطبان نیست سبب شده تا هیچ فشاری روی او نباشد و او بتواند آزادانه‌تر این فیلم را تولید کند.

در حال حاضر تاریخی برای شروع تولید یا اکران این فیلم اعلام نشده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

امیرامیر حسینعلی

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا