هاست پرسرعت
بازی

دو بازی سری Judgment برای PC رده‌بندی سنی شدند

دو بازی سری Judgment برای PC رده‌بندی سنی شدند

ظاهراً بازی‌های Judgment و Lost Judgment توسط سازمان ESRB برای رایانه‌های شخصی رده‌بندی سنی شدند.

طبق پیام یکی از کاربران توییتر، هر دو بازی مذکور در صفحۀ و‌بسایت ESRB به Windows PC اشاره می‌کنند که یعنی در حداقل حالت ممکن، نسخۀ PC آن‌ها ثبت و توسط تیم رده‌بندی تأیید شده است.

در گذشته ادعایی وجود داشت مبنی بر این‌که آژانس استعدادیابی آقای تاکویا کیمورا (Takuya Kimura)، بازیگر نقش اصلی بازی Judgment، انتشار نسخۀ رایانه‌های شخصی این دو بازی را تحریم کرده است؛ چراکه طبق گزارش یک خبرگذاری صنعت سرگرمی ژاپنی، یعنی Nikkan Taishu، آژانس Johnny & Associates نمی‌خواست که بازیگر یاد شده در بازی‌های PC ظاهر شود.

در حالی که علت اصلی این موضوع مشخص نیست، خبرگذاری مزبور به این موضوع اشاره کرد: «کمپانی Johnny & Associates به‌شدت حق و حقوق (محبوبیت) استعدادهای خود را کنترل می‌کند و استفاده از چهرۀ آن‌ها در فضای مجازی هنوز محدود به موارد خاصی است.»

در این گزارش ادعا شده بود که سگا (Sega) در تلاش برای عرضۀ Judgment و Lost Judgment روی استیم بوده است، اما به دلیل جلوگیری آژانس مذکور از این اتفاق، این شرکت ناشر ممکن است بعد از بازی Lost Judgment، به مجموعۀ یاد شده خاتمه دهد.

تبلیغات

در این گزارش گفته شد:

سازندگان این مجموعه تصمیم گرفته‌اند که اگر امکان عرضۀ این بازی روی استیم وجود ندارد، از لحاظ تجاری بسیار مشکل‌ساز خواهد بود و این سری با بازی دوم به پایان خواهد رسید.

با این حساب، رده‌بندی سنی این دو بازی ممکن است اشاره به توافقی بین دو شرکت مذکور برای عرضۀ آن‌ها روی PC داشته باشد.

توسعه‌دهندۀ سری Judgment، استودیوی Ryu Ga Gotoku، تأیید کرده که در حال ساخت یک آی‌پی جدید و دنباله‌ای برای Yakuza: Like A Dragon است.

پین هدmeysambDARKSIRENShinra❤GOD OF WAR❤Ezio Auditore da Firenze

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا