دیوارهای نامرئی در Starfield باز خواهند گشت؛ انتظار اکتشاف بدون محدودیت را نداشته باشید

دیوارهای نامرئی در Starfield باز خواهند گشت؛ انتظار اکتشاف بدون محدودیت را نداشته باشید

به نظر می‌رسد که در Starfield، کل سیارات را بدون محدودیت کاوش نخواهیم کرد. بازیکن در مرحله‌ای از کاوش با دیوارهایی نامرئی روبه‌رو می‌شود.

Starfield یک محصول نقش آفرینی بزرگ با تعداد زیادی امکانات و یک جهان‌بازِ عظیم است. با این حال، به نظر می‌رسد کاوش در سطوح سیاره‌ای آنچنان هم نامحدود نخواهد بود.

ویدیویی از Starfield منتشر شده که نشان می‌دهد بازیکن تا چه حد می‌تواند پیش‌روی داشته باشد. فیلم اصلی توسط بتسدا (Bethesda) حذف شده، اما افرادی هستند که آن را دوباره به اشتراک می‌گذارند. این کلیپ نشان می‌دهد که پس از نزدیک به ۱۰ دقیقه راه رفتن به یک دیوار نامرئی برخورد می‌کنید و پیام زیر را روی صفحه مشاهده خواهید نمود:

به مرز رسیده‌اید. نقشه را باز کرده و شروع به کاوش در منطقه‌ای دیگری کنید، یا به سفینه خود بازگردید.

همان‌طور که می‌بینید، بتسدا هنگام ساخت Starfield از عادات خاص خود فاصله نگرفته است، در Fallout 4 نیز در مسیر دستیابی به انتهای نقشه با نمایش یک پیام بر روی صفحه نمایش خود مواجه می‌شدید.

برخی از بازیکنان معتقدند که وجود دیوارهای نامرئی در Starfield چندان هم بد نیست. به هر حال، حدود ۱۰۰۰ سیاره در بازی وجود دارد و انتظار می‌رود که ۱۰ درصد از آن‌ها حاوی حیات باشند و این یعنی بازیکن احتمالاً جالب‌ترین کارها را در این سیارات انجام خواهد داد.

با این حال، وجود محدودیت مذکور کمی با گفته‌های پیت هاینز (Pete Hines)، رئیس انتشارات بتسدا در تضاد است. مدتی پیش او ادعا کرد که اگر بازیکن چنین احساسی داشته باشد، می‌تواند کل سیاره‌ای که روی آن فرود آمده است را کاوش کند.

عنوان Starfield در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای ایکس باکس سری X/S و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. کسانی که تصمیم به خرید نسخۀ پریمیوم بازی دارند، می توانند ۵ روز زودتر آن را تجربه کنند.


نظر شما در این باره چیست؟

منبع: Gamepressure.com

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل