هاست پرسرعت
بازی

رئیس ایکس باکس انتظار دارد که کمبود قطعات ادامه پیدا کند

رئیس ایکس باکس انتظار دارد که کمبود قطعات ادامه پیدا کند

رئیس بخش بازی‌های ویدیویی مایکروسافت یعنی فیل اسپنسر (Phil Spencer) گفته که بعید است این شرکت بتواند به تقاضای ایکس باکس بازار در تعطیلات پیش رو پاسخ دهد. او افزود که کمبود قطعات احتمالا در سال 2023 هم ادامه خواهد داشت.

فیل اسپنسر در مصاحبه‌ای جدید با Bloomberg در مورد وضعیت کمبود قطعات سخت‌افزاری صحبت کرده است. او گفته که تقاضای بازار احتمالا از ذخایر موجود پیشی خواهد گرفت و در تعطیلات سال جاری با مشکل کمبود کنسول‌ها مواجه خواهیم شد. به گفته‌ی اسپنسر این مشکل احتمالا در جریان سال 2023 برطرف خواهد شد.

صحبت‌های اسپنسر در مورد این مسئله شباهت زیادی به صحبت‌های تیم استورات (Tim Stuart)، مدیر ارشد مالی ایکس باکس، دارند. او در ماه ژوئن گفته بود که تامین بازار می‌تواند در جریان سال 2022 و تا تعطیلات امسال دشوار باقی بماند.

تبلیغات

با وجود عرضه‌ی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 حدود 21 ماه پیش، کمبود قطعات سخت‌افزاری و در نتیجه کمبود این کنسول‌ها یک مشکل باقی مانده است. البته این مشکلات ظاهرا باعث نشده تا ایکس باکس فروش بسیار خوبی را تجربه نکند. به گفته‌ی مدیر عامل مایکروسافت ایکس باکس سری ایکس/اس پرفروش‌ترین کنسول ایکس باکس در این بازه‌ی زمانی بوده است.

اسپنسر در جریان این مصاحبه به Bloomberg گفت که انتظار دارد تا بازی‌های انحصاری در آینده کم‌تر و کم‌تر شوند. هم‌چنین پس از افزایش قیمت پلی استیشن 5 از سوی سونی، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که قیمت‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس بدون تغییر باقی خواهند ماند.

ah1372Star Fireآگان تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)Playground GamesmeysambABDVDJin sakaiDr.PyroMr.BadGuyMMYKINGموایامیر حسینInvisible bearded userKHEDER_Pro_Gamerتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)soosmarEmperor Nima Shams

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا