هاست پرسرعت
بازی

رئیس شرکت مادر فرام سافتور به رشوه‌دهی متهم شده است

رئیس شرکت مادر فرام سافتور به رشوه‌دهی متهم شده است

رئیس شرکت ژاپنی کادوکاوا (Kadokawa) که مالکیت 70 درصد سهام استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) را نیز در اختیار دارد، به رشوه‌دهی متهم شده است.

سوگوشیکو کادوکاوا (Tsuguhiko Kadokawa) که ریاست این شرکت و تمامی شرکت‌های بازی‌سازی، فیلم‌سازی و رسانه‌ای زیرمجموعه‌ی آن را در اختیار دارد، در تاریخ 14 سپتامبر (23 شیریور) به جرم رشوه‌دهی بازداشت شد. شکایت‌های صورت‌گرفته، از رشوه‌ی 69 میلیون ینی (476 هزار دلاری) این شخص به یکی از اعضای کمیته‌ی اجرایی المپیک توکیو (Tokyo Olympics organizing committee) خبر می‌دهد.

این شرکت ژاپنی امروز بیانیه‌ای را در پی این اتهام منتشر کرد و گفت:

شرکت کادوکاوا بدینوسیله اعلام می‌دارد سوگوشیکو کادوکاوا، رئیس هیئت مدیره، که در تاریخ 23 شهریور به اتهام رشوه‌دهی بازداشت شده بود، امروز توسط دفتر رسیدگی به شکایات عمومی شهر توکیو (Tokyo District Public Prosecutors Office) محاکمه شد. واقعه‌ی اخیر را مهم قلمداد می‌کنیم و از تمامی خوانندگان این مطلب، مشتریان، مولفان، سازندگان، همکاران، سهام‌داران و سرمایه‌گذارانمان که نگران هستند، به دلیل ناگواری‌هایی که این موضوع به وجود آورده است، عذرخواهی به عمل می‌آوریم.

تبلیغات

شرکت کادوکاوا

همچنین، گروه حقوقی کادوکاوا از طرف او بیانیه‌ای را برای روزنامه‌نگاری با نام مانشی شیمبون (Mainichi Shimbun) فرستاده‌اند که در آن از قصد استعفای او صحبت شده است. بخشی از این بیانیه به شرح زیر است:

امروز تصمیم گرفتم از سمت ریاست شرکت کادوکاوا استعفا بدهم. دو تن از کارکنان کادوکاوا نیز به تازگی همچون من، به جرم مشارکت در فساد صورت گرفته با کمیته‌ی اجرایی المپیک و پارالمپیک توکیو بازداشت و محاکمه شدند. لازم می‌دانم که مسئولیت این اتهام را بر عهده بگیرم. اتفاقی که رخ داد، واقعه‌ای تلخ برای شرکت کادوکاوا بود و من باور دارم که این شرکت برای غلبه بر مشکلات ایجاد شده، به ساختاری جدید نیاز دارد.

سوگوشیکو کادوکاوا

این شرکت 70 درصد سهام استودیوی سازنده‌ی Elden Ring و مجموعه‌ی Dark Souls را در اختیار دارد. باقی سهام این استودیو در اختیار سونی و تنسنت (Tencent) است. این شرکت علاوه بر آن، صاحب استودیوی اسپایک چان سافت (Spike Chunsoft)، سازنده‌ی عنوان Danganronpa، نیز هست.

رئیس پیشین این شرکت یعنی یوشیمی یاسودا (Yoshimi Yasuda) هم‌اکنون بازسازی بازی اکشن Lollipop Chainsaw را بر عهده دارد. شرکت جدید یاسودا، دراگامی گیمز (Dragami Games)، حق مالکیت و نشر این مجموعه را از کادوکاوا خرید و ساخت نسخه‌ی جدید آن را آغاز کرد.

DARKSIRENBlackCity❤GOD OF WAR❤کاکاسنگیامیر حسینvahid gamerEzio Auditore da Firenze(Squatlatex(Old man editionEllie Millerتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)Mohsenj74Capitan

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا