هاست پرسرعت
بازی

رئیس پلاتینیوم گیمز از بهبود روابط این استودیو با نینتندو می‌گوید

رئیس پلاتینیوم گیمز از بهبود روابط این استودیو با نینتندو می‌گوید

رئیس پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) می‌گوید پیوستن تاکائو یامانه (Takao Yamane) به این استودیو، روابط آن با شرکت نینتندو (Nintendo) را بهبود می‌بخشد.

تاکائو یامانه که 20 سال سابقه‌ی کار در شرکت نینتندو را در کارنامه دارد و به مدت 7 سال مدیریت کل بخش لایسنس‌های آن را بر عهده داشته است، در ماه ژوئیه به مقام معاونت این استودیو رسید. این دو شرکت در گذشته نیز برای ساخت و انتشار عناوینی چون Star Fox Zero ،Astral Chain و Bayonetta 2 همکاری داشته‌اند.

اکنون، رئیس پلاتینیوم گیمز یعنی آتوشی اینابا (Atsushi Inaba) طی مصاحبه‌ی اخیر خود با رسانه‌ی VGC گفته است که پیوستن یامانه به آن‌ها، این دو شرکت را به یکدیگر نزدیک‌تر کرده است.

تبلیغات

واضح است که یامانه با شرایط بدی از نینتندو جدا نشد. همکاری کنونی‌مان با نینتندو نیز بسیار حائز اهمیت است و ادامه‌دار خواهد بود. فکر می‌کنم که با پیوستن آقای یامانه به تیممان، پلاتینیوم گیمز می‌تواند رابطه‌ی خود با نینتندو را محکم‌تر از قبل کند که اتفاق خوشایندی برای پلاتینیوم گیمز قلمداد می‌شود.

آتوشی اینابا

اینابا در گذشته نیز به VGC اعلام کرده بود این استودیو برای پورت بازی Star Fox Zero به نینتندو سوییچ آمادگی دارد. این عنوان در سال 2016 منتشر شده بود و شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto) بر ساخت آن نظارت داشت. اکنون، بیش از شش سال از عرضه‌ی یکی از مهم‌ترین بازی‌های کنسول Wii U می‌گذرد و هنوز شاهد انتشار پورت آن برای نینتندو سوییچ نبوده‌ایم.

آخرین ساخته‌ی پلاتینیوم گیمز یعنی Bayonetta 3 که در انحصار نینتندو سوییچ قرار دارد نیز در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) منتشر خواهد شد.

DARKSIRENعلیmahdi12345🇮🇷🇮🇷Starfire🇮🇷🇮🇷ainzکاکاسنگی

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا