هاست پرسرعت
بازی

راجع به شوالیه مرموز بازی Elden Ring چه می‌دانید؟

راجع به شوالیه مرموز بازی Elden Ring چه می‌دانید؟

چرا شوالیه‌ رمزآلودی که تصویرش بر روی کاور بازی Elden Ring وجود دارد در بازی نقش چندانی ندارد؟ داستان حقیقی این شخصیت چیست؟

یک ماینر موفق به استخراج برخی اطلاعات حذف شده از بازی نهایی Elden Ring شده است. این اطلاعات نمایان‌گر این است که شوالیه مرموز بازی به نام Vyke، دارای یک سلسله مراحل و سیر داستانی مختص به خود بوده است.
شاید از این موضوع اطلاعی نداشته باشید، که البته با توجه به پیچیده بودن داستان بازی Elden Ring، جای تعجب ندارد اما شخصیتی که کنترل آن را در بازی Elden Ring به دست می‌گیرید، آن شوالیه‌ای که تصویرش بر روی کاور این بازی نقش بسته نیست. تصویر کاور بازی متعلق به شوالیه‌ای به نام Vyke است که در قسمتی از بازی نقش یک شورشی را بر عهده دارد و در یکی از باس‌ فایت‌های بازی با او مواجه می‌شویم. اخیراً یوتوبری به نام Sekiro Dubi موفق به استخراج اطلاعاتی شده است که از وجود مراحلی خبر می‌دهد که گویا حول محور Vyke ایجاد شده بودند.

طبق ویدیویی که Sekiro Dubi منتشر کرده، نقل قولی از یکی از محافظین Stormveil به نام Gostoc از بازی حذف شده است. به نظر می‌رسد Gostoc در این نقل قول خطاب به Vyke چنین می‌گوید:

تو شوالیه‌ای با چهره‌ای کریه و مشمئزکننده هستی؛ زره‌ات کهنه و زوار در رفته است.

هم‌چنین، این یوتیوبر موفق به استخراج اطلاعاتی شده که نمایان‌گر وجود داستانی پیرامون Vyke است اما هیچ فایل صوتی و متنی مرتبط با این سلسله مراحل وجود ندارد و دیالوگ‌های مربوط به آن نیز گویا به صورت کامل حذف شده‌اند.

به نظر می‌رسد که قرار بوده است تا Vyke یکی از شخصیت‌های قابل فراخواندن در قلعه Stormveil توسط گادفری (Godfrey) باشد چرا که در یکی دیگر از فایل‌های اطلاعاتی استخراج شده محرز شه که گادفری چنین توانایی داشته است. البته که راجع به درستی هیچ‌کدام از این موضوعات نمی‌توان اطمینان داشت.

راجع به شوالیه مرموز بازی Elden Ring چه می‌دانید؟

کوئست مربوط به Vyke دارای سه پاداش بوده است که شامل دو توده خنثی‌گر ( Neutralizing Boluses) و نیز دو آیتم حذف شده و نامعلوم بوده است.

توده‌های خنثی‌گر از آیتم‌هایی محسوب می‌شوند که از یک‌جا کردن چند آیتم بعد از انجام عمل کرفتینگ (Crafting) ایجاد می‌شوند و با توجه به نوع آیتم به کار برده شده، به بازیکن توانایی خاصی می‌دهند.

در ادامه مختصری راجع به اهمیت Vyke و محتوای حذف شده وی توضیح داده می‌شود. مثل شخصیتی که شما کنترل آن را در بازی به دست می‌گیرید، Vyke نیز یک Tarnished محسوب می‌شود. با توجه به توضیحاتی که راجع به زره او نوشته شده است، هیچ‌کدام از Tarnishedها به اندازه Vyke به رسیدن به مقام Elden Lord نزدیک نبوده‌اند. طبق این توضیحات، Vyke به اعماق پایتخت رفته و در آن‌جا توسط شعله‌ جنون (Flame of Frenzy) سوزانیده شده است.

مثل بسیاری از دیگر زره‌ها، با پیشرفت در بازی شما می‌توانید به زره Vyke نیز دست پیدا کنید. زره وی در چندین مکان ساخته می‌شود. این زره دارای آثار انگشت‌مانندی بزرگ در سطح خود است که به نظر می‌رسد مربوط به سه انگشتی می‌شود که در قسمت‌های زیرین شهر جای دارد و در بازی به وجود آن اشاره شده است.

این طور به نظر می‌رسد که Vyke در دام شعله جنون که توسط یک خدای بیگانه (Outer God) ایجاد شده، افتاده است. در کاوری که توسط Game Informer منتشر شد حادثه به دام افتادن Vyke در شعله جنون را می‌توان مشاهده کرد.

ما احتمالاً هیچ‌وقت راجع به ابهامات پیرامون داستان Vyke، اطلاعات بیش‌تری کسب نخواهیم کرد اما شاید پیچیده و رازآلود بودن این شخصیت بهتر از دانستن سرنوشت حقیقی او باشد.

DARKSIRENKuros77ah1372A SlashJust GOD OF WARDr.PyroFlochamiklovmasoud pc gamer (starfield edition)meysambժ๏ςτ០я នτяคղցҽAmir. R097Xamir_hasanpoorHannan2015𝘞𝘰𝘭𝘷𝘦𝘳𝘪𝘯𝘦فیل خالی بند شاگرد عمو جیمMehdia_StAloy versusمارکو تاجر ایتالیایی (دلال شامپو سیر پرژک)Jonah hex (🗿گرالت سیبیلو🗿)more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا