رامین جوادی از موسیقی متن سریال House of the Dragon می‌گوید

رامین جوادی از موسیقی متن سریال House of the Dragon می‌گوید

رامین جوادی در مصاحبه خود در مورد موسیقی متن سریال House of the Dragon و شباهت آن با سریال اصلی صحبت کرده است.

یکی از ویژگی‌های برجسته و خاطره‌انگیز سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) موسیقی متن شنیدنی و جذاب آن ساخته رامین جوادی (Ramin Djawadi) است. به همین خاطر، سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) نیز باید موسیقی متنی متناسب با سریال اصلی داشته باشد.

موسیقی متن سریال «خاندان اژدها» باید در عین اینکه متمایز می‌بوده، شباهت‌هایی نیز با تم اصلی سریال «بازی تاج و تخت» می‌داشته تا حسی نوستالژی و آشنا را برای بینندگان تداعی کند. رامین جوادی که موسیقی متن هر دو سریال را ساخته است، به تازگی در مصاحبه خود در همین رابطه صحبت کرده است. او گفته:

ما سعی داشتیم که دی‌ان‌ای موسیقی متن سریال «بازی تاج و تخت» را در درون موسیقی متن سریال «خاندان اژدها» حفظ کنیم. بیننده‌ها در طول سریال شاهد موسیقی‌های آشنایی خواهند بود اما در این میان، قطعه‌های جدیدی نیز ساخته‎‎‌‌ام که مطابق با شخصیت‌های تازه و متفاوت این سریال جدید هستند.

کسانی که دومین قسمت از سریال «خاندان اژدها» را مشاهده کرده‌اند، می‌دانند که این سریال در تیتراژ خود از همان موسیقی سریال «بازی تاج و تخت» استفاده کرده اما تصاویر و جلوه‌های آن متفاوت است.

رامین جوادی همچنین در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشته که تمرکز موسیقی این سریال بر محوریت خاندان تارگرین بوده است. در سریال «بازی تاج و تخت» نیز اعضای خاندان تارگرین حضور داشتند و رامین جوادی با ترکیب موسیقی متنی آشنا با قطعه‌های جدید، سعی کرده تا دو سریال را به یکدیگر پیوند بدهد.

منبع: movieweb

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل