هاست پرسرعت
بازی

رایگان شدن PUBG روزانه 80000 بازیکن به این بازی افزوده است

رایگان شدن PUBG روزانه 80000 بازیکن به این بازی افزوده است

به گفته‌ی شرکت کرفتون (Krafton)، از زمانی که بازی PUBG: Battlegrounds رایگان شد، روزانه بیش از 80000 بازیکن جدید به این بازی اضافه شده است.

طی آخرین گزارش مالی کرفتون، این شرکت اعلام کرد آی‌پی PUBG، که شامل نسخه‌ موبایل نیز می‌شود، و بازی New State Mobile، در سال 2022 که در ادامه‌ی آن شاهد عرضه‌ی بازی‌های Callisto Protocol و نسخه‌ی جدید Unknown Worlds خواهیم بود، به رشد جهانی این شرکت کمک کرده است.

علاوه بر آن، این شرکت می‌گوید که رایگان کردن بازی PUBG: Battlegrounds در ماه ژانویه، نه تنها به افزایش تعداد بازیکنان آن، بلکه به قدرت‌‌مند شدن برنامه‌های ضد تقلب این بازی نیز منجر شده است که بازی را برای تمامی بازیکنان عادلانه‌تر می‌کند.

تبلیغات

شرکت مذکور طی این مصاحبه‌ی مطبوعاتی اعلام کرد:

پنجمین سالگرد انتشار بازی PUBG: Battlegrounds، که برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در دسترس قرار دارد، فرا رسیده است. این بازی در ژانویه‌ی 2022 رایگان شد و از آن پس، روزانه بیش از 80000 بازیکن جدید به آن اضافه شد. به همان نسبت، درآمد متوسط به ازای هر کاربر (ARPU) در تمامی پلتفرم‌ها بیش از 20 درصد افزایش داشت. بازار جهانی خارج از کره‌ی جنوبی نیز 94 درصد درآمد بازی در سه‌ماه‌ی دوم سال 2022 را تشکیل داد.

کرفتون

همچنین، از دیگر اخبار اخیر این شرکت می‌توان به همکاری با یوبیسافت (Ubisoft) برای کراس‌اوری میان دنیای Assassin’s Creed و PUBG در ادامه‌ی ماه جاری و شروع پروسه‌ی ساخت بازی جدید این شرکت با اقتباس از رمان فانتزی کره‌ای «پرنده‌ای که اشک می‌نوشد» (The Bird That Drinks Tears) اشاره کرد.

meysambعلیInvisible bearded userAlbert

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا