هاست پرسرعت
بازی

رد شدن دختر ادریس البا در تست بازیگری

رد شدن دختر ادریس البا در تست بازیگری

ادریس البا شرایط سختی را در خانه می‌گذراند، زیرا دخترش نقشی در فیلم Beast دریافت نکرده و پدرش را مورد سرزنش قرار داده است.

ادریس البا (Idris Elba) در تازه‌ترین مصاحبه خود به نکته عجیبی اشاره کرده و اعلام نموده که دخترش ایسان البا (Isan Elba) برای فیلم Beast تست بازیگری داده و نتوانسته انتظارات تهیه‌کنندگان را برآورده کند. با توجه به تست ضعیفی که او ارائه کرده، پیشنهادی برای حضور در این فیلم دریافت نکرده و به همین خاطر ایسان پدرش را مقصر می‌داند و برای هفته‌های متوالی حتی کلمه‌ای با او صحبت نکرده است.

ویل پکر (Will Packer) که به عنوان تهیه‌کننده سینما شناخته می‌شود، از البا درخواست کرده تا کمکی برای ورود دخترش به سینما نداشته باشد و اجازه دهد که او از طریق روال قانونی برای پذیرش یک نقش تست بازیگری بدهد.

تبلیغات

البته که این بازیگر شناخته شده سینما از دخترش بابت حمایت‌هایی که انجام می‌دهد سپاس‌گزاری کرده و شخصیت او را بسیار مهربان خطاب کرده است. با این حال همیشه نمی‌شود که به واسطه اسم و رسم پدر به جایگاهی دست یافت و پکر امیدوار است که ایسان البا در آینده بتواند از طریق هنری بازیگری، نقشی را برای خود تصاحب کند.

منبع: ددلاین

DARKSIRENdeathwingsCorvoSaGaJje77Tlou part 2 game of the centuryHerfeiyPlaystation Tامیر گیمرSky ManAlbertㄒ卄乇 Ҝ几丨Ꮆ卄ㄒAMIR WAZOWSKIJin sakaiAlborzموایSquatlatex2meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا