هاست پرسرعت
بازی

رزاریو داوسون امیدوار به حضور در ادامه سریال The Punisher است

رزاریو داوسون امیدوار به حضور در ادامه سریال The Punisher است

رزاریو داوسون در جدیدترین مصاحبه خود اظهار داشته که امیدوار است در ادامه سریال The Punisher حضور داشته باشد.

مدتی پیش بود که تمام سریال‌های ساخته شده توسط نتفیلکس همچون سریال دردویل (Daredevil) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه شدند. اخیرا نیز اعلام شد که سریال جدید «دردویل» با بازی چارلی کاکس (Charlie Cox) در نقش اصلی و همچنین وینسنت دن آفریو (Vincent D’Onofrio) ساخته خواهد شد که ادامه سریال قبلی خواهد بود.

حالا این سوال برای مخاطبان پیش آمده که ادامه دیگر سریال‌‎ها همچون پانیشر (The Punisher)، جسیکا جونز (Jessica Jones)، آیرون فیست (Iron Fist)، لوک کیج (Luke Cage) و مدافعان (The Defenders) نیز ساخته خواهند شد یا خیر.

رزاریو داوسون (Rosario Dawson) از جمله بازیگرانی است که در تمام سریال‌های نام برده شده در بالا به جز سریال «پانیشر» در نقش کلیر تمپل حضور داشته است. حالا رزاریو داوسون در یک ویدیو کوتاه به طور اتفاقی آشکار کرده که استودیو مارول به دنبال ساخت ادامه سریال «پانیشر» است. او در این ویدیو اظهار داشته که با وجود اینکه در سریال قبلی در نقش کلیر تمپل حضور نداشته اما امیدوار است این نقش را در سریال جدید بازآفرینی کند. او گفته:

تبلیغات

من دیروز متوجه شدم که سریال جدید «پانیشر» ساخته می‌شود و به نظر می‌رسد که این فرصتی دوباره برای من است تا بتوانم نقش کلیر تمپل را همانند دیگر سریال‎‌ها در این سریال نیز بازی کنم. من جان برنتال (Jon Bernthal) را دوست دارم و امیدوارم که سازندگان من را نیز در این سریال جدید جای بدهند.

در حال حاضر به صورت رسمی خبری در مورد ساخت ادامه سریال «پانیشر» توسط استودیو مارول منتشر نشده است و خبری از حضور دوباره جان برنتال در نقش فرانک کسل وجود ندارد. با این حال، امید زیادی وجود دارد که استودیو مارول این سریال را نیز همانند سریال «دردویل» احیا کند و از جان برنتال برای نقش اصلی بهره ببرد.

منبع: movieweb

DARKSIRENmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا