هاست پرسرعت
بازی

رسمی: بازی Mortal Kombat 12 در EVO 2022 معرفی نخواهد شد

رسمی: بازی Mortal Kombat 12 در EVO 2022 معرفی نخواهد شد

اد بون (Ed Boon) ادعا کرده است که بازی بعدی سری Mortal Kombat به عنوان بخشی از رویداد EVO 2022 معرفی نخواهد شد.

مردی که از زمان شروع این فرنچایز با آن همراه بوده است، در توئیتی گفت:

هرچیزی به جز Mortal Kombat. متاسفم.

اد بون این جواب را در پاسخ به مقاله‌ای داد که ادعا می‌کرد توسعه دهندگان Street Fighter، Mortal Kombat، Tekken و Guilty Gear همگی قرار است در طول Evo 2022 حضور داشته باشند. در پاسخ بیشتر به این موضوع، بون گفت:

زمان آن رسیده است که Street Fighter و دیگر بازی‌های بزرگ مبارزه‌ای در معرض نور خورشید قرار بگیرند!

تبلیغات

سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) یک برنامه زنده جدید دارد که در کنار Evolution Championship، در طی این هفته برگزار می‌شود و این نمایش حاوی اطلاعیه‌های ویژه‌ای خواهد بود. رویداد Evo 2022 که بیستمین سالگرد برگزاری آن است، از 14 تا 16 مرداد (5 تا 7 آگوست) در لاس وگاس برگزار می‌شود. بازی بعدی Mortal Kombat اخیرا میزبان گمانه‌زنی‌های زیادی بوده است. این فرنچایز که از زمان Mortal Kombat 11 در سال 2019 نسخه‌ی جدیدی نداشته است، سرنوشتش در طول ادغام Time Warner و Discovery Media در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

جف گراب (Jeff Grubb) در آگوست گذشته ادعا کرد که ندرلم (NetherRealm) در حال کار روی Mortal Kombat 12 است و استودیو به دلیل نامشخص بودن آینده‌ی شرکت وارنر برادرز (WB Games)، آن را به سری ابرقهرمانی Injustice ترجیح می‌دهد. گراب گفته بود:

این واقعیت با آنچه من شنیده‌ام مطابقت دارد. ساخت و معرفی Mortal Kombat 12 بسیار منطقی است، زیرا صحبت از محصولی است که آن‌ها می‌دانند پول در می‌آورد و فروش خوبی خواهد داشت. Mortal Kombat 11 عالی بود، عملکرد خوبی دا‌‌‌شت. Mortal Kombat 12 همین موفقیت را تکرار خواهد کرد.

با این حال، به‌نظر می‌رسد که بازیگر جانی کیج در حال ضبط صداگذاری جدیدی برای این سری بازی‌های مبارزه‌ای است. اندرو بوون (Andrew Bowen) که نقش کیج در Mortal Kombat X و Mortal Kombat 11 را به تصویر کشید، در یک توییت که اکنون حذف شده است، ویدیویی را منتشر کرد که او را در استودیو برادران وارنر نشان می‌داد. در پس‌زمینه، یک موسیقی که به طرز مشکوکی شبیه تم آغازین Mortal Kombat 2 است، به گوش می‌رسد. صدای دیگری در ویدیو می‌گوید:

تمام تکنیک‌های مرگبار. این یک نبرد وحشیانه است.

Gramy kNoob sibotmeysambJonah hexETERNAL_MAN (از بن بازگشته)Invisible bearded uservahid gamerDr.PyroA,shSquatlatex2Gamervitto corleoneㄒ卄乇 Ҝ几丨Ꮆ卄ㄒPorfosorAlbertموای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا