هاست پرسرعت
بازی

رسمی: ساخت ریبوت Ninja Gaiden تایید شد

رسمی: ساخت ریبوت Ninja Gaiden تایید شد

در جریان کنفراس G-Star کرۀ جنوبی، استودیوی تیم نینجا اعلام کرد که قصد دارد در آینده ریبوت Ninja Gaiden و Dead or Alive را توسعه دهد.

نمایندگان این تیم خلاق در کنفرانس مذکور حول فلسفۀ طراحی خود و پروژه‌های آیندۀ خود صحبت کردند. هیچ جزئیاتی حول ریبوت Ninja Gaiden و Dead or Alive در دست نیست، اما تیم نینجا در آینده‌ای نزدیک جزئیاتی را حول مراحل ساخت منتشر خواهد کرد.

تبلیغات

استودیوی تیم نینجا در حال حاضر روی چندین پروژۀ بزرگ کار می‌کند. نزدیک‌ترین آن‌ها Wo Long: Fallen Dynasty است که در تاریخ 12 اسفند 1401 (3 مارس 2023) برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. این اثر تحت قراردادی با مایکروسافت، به سرویس ایکس باکس گیم پس نیز خواهد آمد. از سوی دیگر، بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین بازی تیم نینجا Rise of the Ronin است که با همکاری پلی استیشن در دست توسعه قرار دارد و در سال 2024 برای PS5 و PC عرضه خواهد شد.

محمدرضا نوروزیAhmad_TRWizard of RigaUNCLE ARTURDota2...Eternal...AXEL STONEمحمدامین حیدریامیرMsadeq361GrandWardenPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷Alirezaگیمر غمگینیوهانMohsenj74Amir :))El DiabloXgamer 2323هادی صفاییmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا